Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود ۴۵۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۹هزار و ۵۶۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۹درصد یعنی هزار و ۸۴۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان پنج درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» و «سیمان، آهک و گچ» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌‌های «خودرو و ساخت قطعات» و  «محصولات شیمیایی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه نماد «فولاد»، «فملی» و «شستا» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «پارس»، «شتران» و «هرمز» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری فولاد مبارکه اصفهان حدود ۸۵میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی پتروشیمی پارس با برتری حدود ۲۴۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۵۸نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۴۱نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۵۶۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۹۹۰میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

پربیننده ترین آزادسازی سهام عدالت؛ حقی که از یاد رفت! رشد ۸برابری سود شستا حتی با درنظر گرفتن رشد دلار / ادغام ۲۱شرکت موجب رشد سودآوری شستا شده است مقایسه صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله / تداوم رشد صندوق های سهامی همگام با شاخص کل بورس روند اطلاع‌رسانی شورای عالی بورس ناکافی است / انتخاب دهقان دهنوی برای ریاست سازمان تخلف نبوده است! سنگین ترین صف های خرید و فروش / زراعتی ها با تقاضای ۴۱۰میلیارد تومانی همراه شدند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حقیقی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز معاملاتی گذشته برخی سهامداران درصدی به شرکت‌ها ورود و برخی از شرکت‌ها خارج شدند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این ورود و خروج‌ها بپردازیم. نکته مهم ورود و خروج سهامداران درصدی این بود که در روز معاملاتی گذشته ورود و خروج هایی بود که در فهرست سهامداران عمده ودی اتفاق افتاد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwm

دیگر خبرها

  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • کگهر سهامدار حقوقی جدید کگل!
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته