Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره سندیکای برق گفت: یکی از دلایلی که باعث شده در صنعت برق دچار چالش و معضل شویم این است که مدیران گذشته جسارت انجام کارهای بزرگ از جمله تعرفه گذاری و قیمت گذاری را نداشتند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی بخشی درباره وضعیت برق کشور و حضور علی اکبر محرابیان در کابینه دولت سیزدهم به عنوان وزیر نیرو، اظهارداشت: از آنجا که علی اکبر محرابیان وزیر اسبق صنایع و معادن کشورمان فعالیت های در خور توجهی در حوزه سیمان و فولاد داشته و توانسته تحول آفرین باشد به طور قطع در حوزه وزارت نیرو هم می تواند اثر بخش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات مدیره سندیکای برق خاطرنشان کرد: یکی از خصیصه های وزیر پیشنهادی نیرو، نگاه توسعه ای است که در مدت خدمت همواره آن را دنبال کرده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر صنعت برق به نگاه توسعه ای نیاز دارد حال اگر علی اکبر محرابیان رای اعتماد نمایندگان مجلس را بگیرد می توان شاهد تحول در شبکه تولید، توزیع، انرژی های تجدید پذیر و البته همکاری با کشورهای همسایه بود.
رئیس هیات مدیره سندیکای برق خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دلایلی که باعث شده افراد متخصص نسبت به حضور وزیر پیشنهادی نیرو در وزارت نیرو علاقمند و پیگیر باشند مشورت پذیری، جسارت و انجام کار تیمی است.
وی افزود: وزارت نیرو به وزیری نیاز دارد که قدرت و جسارت انجام برنامه های علمی و کارشناسی شده را داشته باشد؛ با توجه به اینکه علی اکبر محرابیان چنین روحیه ای را دارد مطئمن هستم که وی در وزارت نیرو موفق خواهد شد.
بخشی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که در حوزه برق نیاز داریم؛ دیپلماسی برق است، گفت: ما همسایگانی داریم که در فصول مختلف پیک های مختلفی با ما دارند؛ کشورهای شمالی در زمستان پیک مصرف دارند و ایران در تابستان پیک مصرف دارد لذا می توان از این فرصت برای صادرات برق استفاده کرد؛ با درآمدی که از این طریق حاصل می شود می توان به سمت توسعه زیرساخت ها حرکت کرد.
وی تصریح کرد: طی سال های گذشته در شبکه برق تحقیقاتی انجام نشده و همواره تولید بسیار کم بوده است، شاید از میانگین افزایش 7 درصد ظرفیت تولید اکنون این عدد به 2 درصد رسیده و این یعنی جهت گیری تولید به سمت صفر بوده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی اکبر محرابیان وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حسینی پنج شنبه شب در دیدار با رئیس و پرسنل بیمارستان محلی شهدای شبانکاره و مرکز جامع سلامت شهید خان عزیزی به همراه مسئولان بخش به مناسبت هفته سلامت با تبریک این هفته، از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم این مراکز قدردانی کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های کارکنان در حوزه بهداشت و سلامت یکی از ارزشمندترین کارها محسوب می‌شود که تأثیر مستقیم در سلامت اجتماع دارد و شایسته است که همواره تلاش‌های این مجموعه را ارج نهیم.

بخشدار شبانکاره با اشاره به اهمیت و جایگاه موضوع سلامت در جامعه گفت: اهمیت سلامت در جامعه بر کسی پوشیده نیست بویژه طی سال‌های اخیر که با بیماری کرونا مواجه بودیم اهمیت این حوزه و تلاش کارکنان بهداشت و درمان بیش از پیش مشخص شد.

در پایان بخشدار شبانکاره و سایر مسئولان از روند ارائه خدمات و بخش‌های مختلف بازدید کرده و ضمن تبریک هفته سلامت به پرسنل، در جریان فرآیند و اقدامات به عمل آمده قرار گرفتند.

کد خبر 6088818

دیگر خبرها

  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • شهامت و جسارت در دل جوانان ایرانی جوانه زد
  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»