Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، جواد اوجی وزیر نفت پیشنهادی دولت سیزدهم در نشست مشترک با جمعی از مدیران و‌ کارکنان صنعت نفت به صورت اجمالی با اشاره به پیشینه خود در صنعت نفت از شرکت ملی حفاری تا شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، از شرکت نفت مناطق مرکزی تا شرکت ملی گاز و حضور در بخش خصوصی و پیمانکاری در سال‌های اخیر گفت: پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه نفت، کارم را روی دکل ۷۸ فتح ملی حفاری و با شست‌وشوی رزوه‌های کیسینگ آغاز کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۸۸ تحول در امر گازرسانی آغاز شد، دیپلماسی گازی در ارتباط با ترکمنستان، عراق و ... دنبال شد.

وی ادامه داد: در مدتی که شرکت ملی گاز بودم، قطعی گاز اتفاق نیفتاد و تحول در گازرسانی رخ داد که در سال‌های بعد هم این تلاش‌ها ادامه یافت و‌ امروز شاهد نتایج آن هستیم.

اوجی افزود: صنعت نفت در توسعه اقتصادی نقش کلیدی دارد و‌ در حوزه امنیتی می‌تواند بسیار راهگشا باشد. سرمایه اصلی این صنعت، مدیران توانمند و‌ بدنه کارشناسی متعهد و توانمند است و هر که در این شرایط بپذیرد خدمت کند، ایثار کرده است.

وزیر نفت پیشنهادی دولت سیزدهم گفت: امروز در بحث فروش نفت چالش‌هایی وجود دارد زیرا وضع امروز تحریم‌ها خاص است. در دوره پیشین تحریم حداقل معافیت تا سطح یک‌ میلیون بشکه وجود داشت اما این دوره، شرایط ویژه‌ای حاکم است.

وی اظهار داشت: بحث نیروی انسانی در صنعت نفت، امروز اهمیت ویژه‌ای دارد و امیدواریم مجلس، سران سه قوه و ... همراهی کنند تا ارزش کار منابع انسانی صنعت نفت جا بیفتد و این کارکنان نادرست قضاوت نشوند. چرا باید شرایط طوری باشد که نیروهای نفت مهاجرت‌ کنند. پشتیبانی از نیروهای صنعت نفت از اولویت‌‌های من است.

اوجی گفت: به‌ طور حتم از نیروهای توانمند، دلسوز، فسادستیز استفاده خواهم کرد. برخی می‌گفتند اوجی حتما از ستاد اجرایی و ... نیرو می‌آورد. اینقدر صنعت نفت نیروهای خوب دارد که اصلا چنین نیازی وجود دارد. فقط برای خدمت به مردم آمده‌ام، اگر برای خدا کار کنیم از هیچ چیز نمی‌ترسیم. من از جنس خودتان هستم‌.

وزیر نفت پیشنهادی دولت سیزدهم گفت: حفظ و‌ نگهداشت تولید و جذب سرمایه‌گذاری از دیگر اولویت‌های صنعت نفت است‌. در صنعت چه در بخش بالادست و چه پایین‌دست نیازمند سرمایه‌گذاری هستیم‌. باید با برنامه‌ریزی راهکارهایی معقول پیدا شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بحث بهینه‌سازی مصرف انرژی، بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت میدان‌های مشترک، تداوم روند بومی‌سازی تجهیزات، استفاده از دانش روزآمد و شرکت‌های دانش‌بنیان  نیز به‌طور جدی در دستور کار صنعت نفت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نفت نیروی انسانی منابع انسانی جواد اوجی وزیر نفت پیشنهادی دولت سیزدهم بهینه سازی میادین مشترک دولت سیزدهم شرکت ملی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ماست

پائولو رانگل، وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با دکتر امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان درخصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفتگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب آقای پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فی‌مابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل ریشه‌ای تمامی این تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

 پائلو رانگل، وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفتگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشورهای منطقه برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

طرفین هم‌چنین آخرین دیدگاه‌های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسرائیلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.

امیرعبداللهیان در این ارتباط اظهار داشت: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرای‌شان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و ‌تحویل‌شان را اعلام کرده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • امیرعبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ماست
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید