Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - دومین گروه از کادر درمانی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی گلستان وارد این استان شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، وضعیت فوق بحرانی شیوع کرونا در گلستان و کمبود امکانات و تجهیزات بیمارستانی سبب شد تا دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از سپاه نینوای استان درخواست کمک فوری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا فاضل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان درباره اینکه با توجه به نبود تخت بیمارستانی خالی برای پذیرش بیماران کرونایی چرا مسئولان استان اقدام به برپایی بیمارستان‌های صحرایی نمی‌کنند، گفته بود: در حال حاضر نه امکانات و نه نیروی انسانی کافی برای ایجاد درمانگاه یا بیمارستان صحرایی در استان نداریم و مجبوریم با همین شرایط، اوضاع را مدیریت کنیم.

در پی پر شدن ظرفیت اغلب بیمارستان‌های استان و حتی بستری برخی بیماران در کف بیمارستان‌ها از جمله در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهر گنبدکاووس و افزایش چند برابری مبتلایان، بستری شدگان و جان باختگان کرونایی در استان، سپاه نیز همه توان خود را وارد میدان کرده است.

لبیک سپاه سیستان و بلوچستان به فرمان رهبر انقلاب ‌/بسیجیان تمام قد در میدان مقابله با کرونا حضور دارندسپاه و بسیج یزد برای خدمت به مردم و مقابله با کرونا با تمام ظرفیت و توان در میدان استنیروی زمینی سپاه به کمک کادر درمان هرمزگان شتافت

کادر درمانی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای برپایی بیمارستان صحرایی در شهرستان گنبدکاووس چند روز قبل وارد استان شدند که شامل 15 پزشک و 35 پرستار بودند. با حضور کادر درمانی سپاه در گنبدکاووس، 35 تخت بیمارستانی جدید برای بستری بیماران کرونایی در این شهرستان که تقریبا به شرق استان گلستان هم خدمات می‌دهد، افزوده شده است.

دومین گروه از کادر درمانی نیروی زمینی سپاه امروز وارد استان گلستان شده‌اند تا در شهرستان گنبدکاووس استقرار پیدا کنند. این گروه نیز متشکل از 50 پزشک و پرستار است که برای خدمات دهی به بیماران کرونایی به استان گلستان آمده‌اند.

سیدموسی حسینی، جانشین سپاه نینوای استان گلستان در این باره اظهار داشت: همه توانمان را برای کمک به کنترل و کاهش مبتلایان به کرونا و کمتر شدن فوتی‌های ناشی از این بیماری وارد میدان کرده‌ایم.

وی گفت: با درخواست دانشگاه علوم پزشکی و با پیگیری‌های سپاه استان، 100 نفر از اعضای کادر درمانی نیروی زمینی سپاه در شهرستان گنبدکاووس مستقر می‌شوند تا روند خدمات رسانی به بیماران کرونایی بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/582/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کادر درمانی نیروی زمینی سپاه دانشگاه علوم پزشکی بیماران کرونایی استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه

 

به گزارش تابناک، مهمات پرسه‌زن به دسته‌ای از تسلیحات اطلاق می‌شود که پس از پرتاب، توسط سامانه‌های اپتیکی و حرارتی، به‌سمت هدف روانه می‌شود و با گشت‌زنی در آسمان، هدف موردنظر را پیدا و سپس آن را منهدم می‌کند.

 
این دسته از تسلیحات کاربرد قابل‌توجهی در رزم زمینی و به‌خصوص عملیات‌های ضدکمین دارند و با توجه به ابعاد کوچک و قابل حمل بودن توسط نفر به سلاحی مناسب برای نیروهای زمینی بدل شده‌اند.

کاربرد این نوع تسلیحات به‌خصوص در جریان جنگ اوکراین و توانایی آنها برای هدف قرار دادن انواع ادوات زرهی،‌ تجمع نیروها و حتی تسلیحات پشتیبانی آتش مانند توپخانه‌ها و سامانه‌های پدافندی بیش از پیش نمایان شد و لنست یکی از بهترین پهپادهای انتحاری بکارگیری شده توسط ارتش روسیه در این جنگ بوده است.

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود