Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی در میان تعجب دنیای فوتبال، راهی پاری‌سن ژرمن شد تا فوتبالش را در فرانسه ادامه دهد

حضور لیونل مسی در پاریس، واکنش های متعددی در پی داشته است. ادمیلسون که سابقه 31 بازی ملی و قهرمانی با سلسائو در جام جهانی 2002 را در کارنامه دارد، طی سال های 2004 تا 2008، هافبک بارسا بود و با این تیم، به قهرمانی در لیگ، سوپرکاپ و لیگ قهرمانان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او در فصل های آخر با مسی همبازی بوده است. 

براین اساس و به کمک همکار افتخاری‌مان، یدالله محمدی، و از طریق مدیربرنامه‌های ادمیلسون، با او مصاحبه ای اختصاصی ترتیب دادیم که می خوانید: 

نظر شما درباره رفتن مسی به پاری سن ژرمن و قرار گرفتن دوباره او کنار نیمار چیست؟

من فکر می‌کنم فوتبال جهان فرصتی عالی برای دیدن دو بُت در مسابقات با کیفیت بالا خواهد داشت، با توجه به اینکه ما در یک سال قبل از جام جهانی هستیم این اتفاق از جهاتی بسیار ویژه است. فقط نمی‌دانم چه کسی می‌تواند یکی دیگر را به سمت بهترین شدن در جهان هدایت کند. همچنین بسیار کنجکاو هستم تا بدانم کریستیانو رونالدو چه واکنشی برای ماندن به عنوان بهترین بازیکن در جهان از لحاظ عناوین فردی نشان خواهد داد.

پیش‌بینی شما به عنوان پیشکسوت، از بارسای بدون مسی چیست و آیا بازیکنان می‌توانند جای خالی او را در شرایط بحرانی پر کنند؟

فکر می‌کنم باشگاه بارسلونا راه خود را به عنوان یک باشگاه بزرگ در جهان دنبال خواهد کرد و فرصت‌ها برای ورزشکاران دیگری که قبلاً در سال جاری و در سال‌های آینده در بارسلونا حضور داشته‌اند، باز می‌شود. ورزشکارانی که آنجا هستند ابتدا باید به فکر بزرگ شدن بارسلونا و سپس به رسمیت شناختن شرایط فردی خود باشند. اکنون زمان اتحاد و بازسازی باشگاه بارسلونا است چرا که شخصیت اصلی خود را در تاریخ از دست می‌دهد.

آیا رفتار مدیران بارسا مستحق شخصی مثل مسی بود یا خیر؟

تصور من این است که باشگاه بارسلونا و مدیران آن و همچنین مسی بهترین کاری را که می‌توانستند انجام دادند، اما قوانین لالیگا مانع از موفقیت آنها شد. من فکر می‌کنم همه تلاش خود را کردند.

در این فصل، پاری سن ژرمن می‌تواند قهرمانی اروپا را با ورود بازیکنان جدید تجربه کند یا خیر.

بله، من فکر می‌کنم در حال حاضر PSG قویتر از همیشه می‌آید، اما همه چیز به شرایط بین ورزشکاران و رهبری مربی بستگی دارد. من درک می‌کنم که از نظر مالی از نظر مدیریت باشگاه وضعیت آرامی است. همه ما دستاوردهای بزرگ را می‌دانیم و از سویی ادغام بازیگران از آنچه در رختکن اتفاق می‌افتد نشأت می‌گیرد، بنابراین بسیار مهم است تا رهبری مشخص شود که او می‌تواند سرخیو راموس یا خود مربی باشد.

نظر شما در مورد حذف تصویر لئو به عنوان بهترین بازیکن تاریخ باشگاه از ورودی ورزشگاه نیوکمپ چیست؟

فکر می‌کنم این یک امر فوق‌العاده طبیعی است زیرا او دیگر بازیکن باشگاه نیست. الگوهای بزرگ باشگاه‌ها می‌توانند تصاویر خود را در طول زمان، از جمله موقعیت‌های مختلف، مانند مجسمه‌ها، در معرض دید قرار دهند. حتی به دلیل حامیان مالی، منطقی نیست که یک ورزشکار سابق باشگاه به این شکل در معرض دید قرار گیرد. البته این یک امر طبیعی ساده است که به معنی تصحیح تصاویر ورزشکاران باشگاه در طول زمان نیست.

چرا بقیه بازیکنان به جز پیکه با کاهش حقوق خود موافقت نکردند تا شرایطی برای ماندن پادشاه ایجاد شود؟ چرا لاپورتا باید ایده سوپرلیگ را به مسی ترجیح دهد؟

فکر می‌کنم که هر ورزشکار شرایط خود را دارد و آنها باید به صورت جداگانه با باشگاه مذاکره کنند. من اطلاعات کافی برای ارائه نظر در مورد هر تصمیم فردی ندارم. فقط می‌خواهم تأکید کنم که فقط کاهش حقوق نیست، بلکه تمدید این حقوق به قراردادهای طولانی مدت است که این مسئله نیز همیشه برای طرف یا طرف دیگر جالب نیست. این فقط چیزی است که من باید در مورد آن بگویم.

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات جواد زرینچه: خودشان نگذاشتند استقلال با حجازی قهرمان آسیا شود، انداختند گردن من! مهدی قائدی وارد دوحه شد / ادعای الرایه قطر استقلال زیر باران اتهام؛ جنگ مجیدی و فکری بالا گرفت میکل آرتتا پس از باخت آرسنال مقابل برنتفورد: لایق نتیجه ای جز این نبودیم ادعای جنجالی MD؛ رئال مادرید فصل آینده در لیگ برتر انگلیس!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فکر می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم

12 سال از تقابل عجیب بارسلونا و چلسی در نیوکمپ گذشت.

دانلود (38.8MB)

دیگر خبرها

  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم