Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کردستان در بازدید ۳ ساعته از زندان مرکزی شهرستان سقز گفت: کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از برنامه‌های راهبردی دادگستری استان کردستان است و همچنین با مخلان امنیت جامعه و مرتکبین جرایم خشن نیز قاطعانه برخورد می‌شود.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان همراه دادستان عمومی و انقلاب و رئیس زندان شهرستان سقز از زندان مرکزی این شهرستان بازدید کرد و ضمن سرکشی از تمامی بند‌های زندان سقز از نزدیک و بصورت چهره به چهره با مددجویان دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان کردستان در ابتدای این بازدید اظهار داشت: سیاست قوه قضاییه در رسیدگی‌های قضایی مبتنی بر این است که ۱۵ درصد از مجازات‌ها باید مجازات جایگزین حبس باشد و در زندان‌های استان کردستان نیز این سیاست دنبال می‌شود.

وی هدف از حضور و سرکشی منظم قضات از زندان‌ها را کاهش فرآیند رسیدگی به درخواست‌های زندانیان عنوان کرد و تاکید کرد: در راستای کاهش جمعیت کیفری مقرر شد تا قضات دادگستری استان کردستان با حضور منظم و برنامه ریزی شده در زندان و دیدار چهره به چهره با زندانیان از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گیرند و برای حل و فصل آن در چارچوب حدود و اختیارات قانونی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: بازدید از زندان چشمه سفید به منظور برنامه ریزی برای اشتغال در زندان‌های استان کرمانشاه

وی تاکید کرد: باید برنامه ریزی‌های اصلاحی و تربیتی که در زندان‌های استان کردستان اجرا می‌شود زمینه‌ساز بازپروری اجتماعی زندانیان شود و سبب شود که زندانی بازگشت مجدد به زندان نداشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: سیاست دادگستری استان کردستان برخورد جدی، قاطع و به هنگام با افرادی است که با ایجاد رعب و وحشت موجب سلب امنیت و آسایش شهروندان می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس کل دادگستری استان کردستان بازدید از زندان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان کردستان بازدید از زندان رئیس کل دادگستری استان کردستان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان

در جریان سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

‌خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها‌، باسکول و… انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

وی در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/‌

دیگر خبرها

  • بازدید طلاب حوزه علمیه یاسوج از زندان مرکزی این شهر
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • (تصاویر) بازسازی چهره زن ۷۵ هزار ساله کشف شده در کردستان عراق
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • سفر دادستان کل کشور به میناب
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد