Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@14:40:28 GMT

هوای بوشهر گرم‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۲۷۸۳

هوای بوشهر گرم‌تر می‌شود

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هادی سالاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد با وزش باد‌های شمالی بر روی دریا و تداوم وزش آن از امروز تا دوشنبه سواحل استان مواج خواهد بود.

او افزود: همچنین امروز در برخی از مناطق دمای هوا به ۵۰ درجه سلسیوس یا بیشتر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر، آسمان استان را تا فردا صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، وزش باد و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی کرد.

سالاری ادامه داد: جهت وزش باد در نواحی و سواحل شمالی و مرکزی استان بیشتر شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و امشب و فردا بر روی دریا گاهی تا ۵۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود. همچنین در نواحی و سواحل جنوبی جهت وزش باد متغیر با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت، و از اواخر امشب شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و در فراساحل گاهی ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

او بیان کرد: ارتفاع موج دریا نیز امروز در سواحل و فراساحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و فردا ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر، همچنین در سواحل جنوبی امروز ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و فردا در فراساحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید

پیش‌‎بینی رگبار و رعدوبرق برای ارتفاعات و مناطق جنوبی بوشهر خلیج‌فارس مواج می‌شود

کارشناس هواشناسی گفت: در شبانه روز گذشته اهرم، برازجان، خورموج و دیلم با ۴۷ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرها بوده‌اند.

سالاری بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ۵۳ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۷:۱۶، مد دوم ساعت ۱۲:۳۵ و جزر دوم ساعت ۱۸:۵۳ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضع هوا آب و هوا وضع آب و هوا کیلومتر در ساعت وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ابری و بارانی در لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛کارشناس هواشناسی استان لرستان گفت:برای فردا بعد ازظهر علاوه بر  افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد در برخی مناطق احتمال بارش خفیف و پراکنده خواهیم داشت.
بهمن محمدی مقدم افزود:از بعداز ظهر روز سه شنبه سامانه بارشی جدید وارد منطقه می شود که این سامانه تا روزهای پایانی هفته بر روی آسمان استان فعال خواهد بود .
 کارشناس هواشناسی لرستان گفت:در این مدت برای مناطق مختلف استان بارش باران رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه ای پیش بینی می شود.
در ۲۴ ساعت گذشته پلدختر با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشنر با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه