Web Analytics Made Easy - Statcounter

متن پیام آیت الله حسینی بوشهر بدین شرح است:

(اِنّا لله و اِنّا اِلیه راجعون)

خبر غم‌انگیز درگذشت ابوالشهید، روحانی با اخلاص انقلابی، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد انجم‌افروز (رحمه الله علیه) که سالها عمر با برکت خود را در مسیر رسیدگی به خانواده نیازمندان گذراند موجب تأسف و تألم بسیار شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده و فرزندان مکرم و همچنین بستگان محترم، از درگاه ایزد منّان برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید هاشم حسینی بوشهری

نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری

سوم محرم الحرام ۱۴۰۳

شادروان حجت الاسلام و المسلمین محمد انجم افروز از روحانیون بنام دشتی است  که از ۱۳۶۲  تا ۱۳۹۰ به عنوان نماینده ولی فقیه در جهاد سازندگی دشتی فعالیت کرد و از سال ۹۰ تاکنون نیز به عنوان مدیر مرکز نیکوکاری که به نام فرزند شهیدش مصطفی انجم افروز مزین شده در زمینه های کمک‌های معیشتی به نیازمندان و محرومان شهرستان دشتی و مناطق همجوار  خدمات ارزشمندی انجام داد.

وی در روز سوم محرم بر اثر عارضه قلبی در خورموج  درگذشت.

برچسب‌ها بوشهر شهرستان دشتی پیام تسلیت خورموج سید هاشم حسینی بوشهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر شهرستان دشتی پیام تسلیت بوشهر شهرستان دشتی پیام تسلیت خورموج سید هاشم حسینی بوشهری انجم افروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید دفاع مقدس بوشهری پس از ۴۰ سال شناسایی شد

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر با اشاره به شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس این استان پس از ۴۰ سال گفت: با شناسایی پیکر شهید والامقام، مرتضی غلامی بعد از ۴۰ سال، در کنار همرزمانش در گلزار شهدای گناوه دفن می‌شود. - اخبار استانها -

نعمت اله غلامپور در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهر ، از شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس مرتضی غلامی از رزمندگان شهرستان گناوه پس از 40 سال خبر داد و اظهار داشت: شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی در هوابرد شیراز، متولد روستای خواجه گیر شهرستان دیلم در اسفند ماه سال 1363 در منطقه شرق دجله به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه پیکر مطهر این شهید والامقام در سال 1388 تفحص و به عنوان شهید جاوید‌الاثر و گمنام در نجف آباد اصفهان به خاک سپرده شد گفت: در جریان شناسایی شهدا در آذر ماه سال 1400 شهید تعیین هویت شد و خانواده این شهید به دلیل همجواری با مزار شهید محسن حُجَجی رضایت خود را مبنی بر باقی ماندن مزار در نجف آباد اعلام کردند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ادامه داد: اکنون خانواده شهید مرتضی غلامی دشتی نظری تصمیم گرفتند پیکر این شهید در زادگاهش در گناوه و در کنار همرزمانش به خاک سپرده شود.

غلامپور از مراسم تشییع و خاکسپاری شهید والامقام مرتضی غلامی دشتی نظری خبر داد و گفت: روز شنبه همزمان با شهادت امام صادق علیه‌السلام، پیکر مطهر این شهید بر روی دستان مردم تشییع و بعد از آن در گلزار شهدای گناوه به خاک سپرده می‌شود.

وی با بیان اینکه پیکر این شهید امروز وارد فرودگاه بوشهر شد گفت: پیکر شهید والامقام مرتضی غلامی دشتی نظری امروز در مراسم اختتامیه جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم در روستای سرکره بر روی دستان مردم شهیدپرور دشتستان تشییع می‌شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • پیکر شهید دفاع مقدس بوشهری پس از ۴۰ سال شناسایی شد
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است