Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ماه های گذشته بار مراجعه بیماران کرونایی در گلستان افزایش یافته و همین امر سبب کمبود اکسیژن مراکز درمانی شده است.

در این بین خیران استان به منظور تامین نیاز ضروری بیماران آستین همت را بالا زده و چندین کپسول اکسیژن به همراه سایر ملزومات تهیه کرده اند.

خانواده مهیمنی با مشارکت چند خیّر دیگر به نیت یازدهمین سالگرد فوت پدرشان، ۵۵ کپسول ۴۰ لیتری به همراه تمامی ملزومات به مراکز درمانی شهرستان گرگان اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد ۱۳ کپسول به بیمارستان شهید صیاد شیرازی، ۱۴ کپسول به بیمارستان پنج آذر، ۱۰ کپسول به بیمارستان کودکان طالقانی و ۶ کپسول به بیمارستان تامین اجتماعی حکیم جرجانی اهدا شد.

همچنین ۱۲ کپسول پنج لیتری هم با تمام ملزومات همراه، به موسسه مهر گلستان به منظور استفاده بیماران نیازمند اهدا شد که صرفاً در سطوح نیازمند به صورت امانی تحویل سطوح مذکور می شود.

یکی از متخصصان گوش و حلق و بینی هم با مشارکت بستگان ۱۳ کپسول ۴۰ لیتری به مراکز درمانی اهدا کردند که از این تعداد چهار کپسول به بیمارستان شهید صیاد شیرازی، پنج کپسول به بیمارستان پنج آذر و دو کپسول به بیمارستان تامین اجتماعی حکیم جرجانی و دو کپسول هم به بیمارستان طالقانی اهدا شد.

خانم خدایی هم یک کپسول ۴۰ لیتری به همراه تمام ملزومات به بیمارستان شهید صیاد شیرازی تحویل داد.

کد خبر 5280902

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اکسیژن ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی گلستان ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم بوشهر واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا عکس استانها مراسم عزاداری آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا کپسول به بیمارستان مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار؟ گفت: ۴۵۰ هزار نیکوکار حقیقی، ۴۴۰ مرکز و ۴۰۰ موسسه خیریه و جهادی با کمیته امداد فارس همکاری می‌کنند که از ۵۰۰ نفر آن‌ها تجلیل شد.
موصلی با بیان این که خیران در فارس پارسال ۹۰۰ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کرده اند، افزود: تلاش می‌کنیم امسال میزان همراهی خیران به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش باید.
وی ادامه داد خیران در زمینه‌های مختلف کمک هزینه ازدواج، هزینه درمان، ساخت منزل مسکونی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و حمایت از کودکان بی سرپرست با کمیته امداد همکاری می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: ۳۰ درصد از کمک‌های این نهاد به مردم، توسط خیران تامین می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • قلیان با گاز خنده!
  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟