Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، «مانوئل مونتایا فرناندز» سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان در بدو ورود به ایران گفت: در وهله اول باید از استقبال گرمی که مسئولان فدراسیون هندبال از من کردند، تشکر کنم.

وی در خصوص برنامه های خود به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان افزود: مهمترین هدف من این است که بیشترین تلاشم را برای کمک به هندبال ایران برای دستیابی به بهترین نتیجه در رقابت های قهرمانی آسیا انجام دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرناندز ادامه داد: خوشبختانه به دلیل تجربه ای که در تیم ملی قطر از سال ۲۰۱۴ تا سال ۲۰۱۸ با آقای ریورا داشتم، از تمام حریفان ایران و حتی خود ایران شناخت دارم. در رابطه با تیم ملی ایران نیز علاوه بر شناختی که از بازیکنان تیم ملی ایران دارم، به خاطر فعالیتم به عنوان سرمربی تیم ملی رومانی، این شانس را داشتم که از لژیونرهای ایرانی که در لیگ هندبال این کشور بازی می کنند، شناخت داشته باشم.

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان افزود: درست است که از بازیکنان سابق تیم ملی ایران و بازیکنانی که لژیونر بودند، شناخت دارم اما قصد دارم امروز و چند روز آینده بازی های لیگ برتر ایران را برای شناسایی بازیکنان جوان و شایسته از نزدیک ببینم و باید بگویم درهای تیم ملی روی بازیکنانی که خود و قابلیت های خود را نشان دهند، باز است.

لازم به ذکر است فرناندز امروز شنبه ۲۳ مردادماه، با حضور در سالن شهید قاسم سلیمانی مجموعه فدراسیون از نزدیک نظاره گر نخستین بازی های لیگ برتر خواهد بود.

لیگ برتر هندبال ایران امروز از ساعت ۱۱ با بازی تیم های سپاهان نوین و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون آغاز شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون هندبال تیم ملی ایران سالن شهید قاسم سلیمانی لیگ برتر هندبال ایران تیم ملی ایران تیم ملی هندبال ایران سالن شهید قاسم سلیمانی فدراسیون هندبال لیگ برتر هندبال ایران مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان از سری رقابت‌های هفته ۲۵ لیگ برتر ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم در اصفهان با نتیجه ۱ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. بررسی پنج بازی آخر دو تیم نشان می‌دهد که سپاهان ۳ بار و پرسپولیس نیز ۱ بار مقابل هم برنده شده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • «وعده صادق» نتیجه صبر و استقامت است
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • بهترین بازی‌های لیگ ایران آبکی از آب درآمد!
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳