Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۳ مردادماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری قاچاقچی و کشف ۹۵ کیلو حشیش

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۹۵ کیلو حشیش در بازرسی از یک سواری پراید در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی بیان داشت: مأموران انتظامی پاسگاه درز و سایبان حین گشت‌زنی و کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی "بندرعباس- لارستان" به یک سواری پراید مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: راننده بدون توجه به دستور پلیس متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی سواری پراید را توقیف و در بازرسی از آن ۹۵ کیلو حشیش کشف کنند.

فرمانده انتظامی "لارستان" با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت، برخورد با قاچاقچیان در طول شبانه روز در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

کشف ۱۳ دستگاه لپ تاپ قاچاق توسط پلیس آباده

فرمانده انتظامی آباده از توقیف سواری پژو ۲۰۶ حامل ۱۳ دستگاه لپ تاپ قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی اظهار داشت: ماموران انتظامی آباده در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "شیراز- اصفهان" به یک سواری پژو ۲۰۶ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۳ دستگاه لپ تاپ خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش اموال قاچاق یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی آباده با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: نیروی انتظامی این شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

برخورد مرگبار پژو با نیسان

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر برخورد شدید سواری پژو با وانت نیسان در محور "کازرون-شیراز" ۲ نفر فوت و ۳ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره تصادف فوتی در محور "کازرون-شیراز" به ماموران اعلام و سریعا به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند راننده وانت نیسان به دلیل تجاوز از سرعت با یک سواری پژو ۴۰۵ با ۵ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه در این حادثه ۲ نفر از سرنشینان پژو فوت و ۳ نفر دیگر مجروح و راهی بیمارستان شدند، به شهروندان توصیه کرد قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

اعتراف سارق به ۳۰ فقره سرقت کابل مخابراتی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از دستگیری سارق کابل‌های مخابراتی و کشف ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل‌های مخابراتی در شهرستان "ممسنی"، شناسایی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی ممسنی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه و مواجه شدن با مستندات پلیس به ۳۰ فقره سرقت کابل‌های مخابراتی اعتراف کرد، گفت: این سارق حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

غرق شدن مرد ۳۹ ساله در استخر ذخیره آب

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان از غرق شدن مردی ۳۹ ساله در داخل استخر ذخیره آب خبر داد.

سرهنگ محمدعلی فرهادی عنوان کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع غرق شدگی در روستای "حسین آباد رفیع آباد" بلافاصله ماموران کلانتری مرکز به همراه دیگر عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد مردی ۳۹ ساله در حال شنا در استخر زمین کشاورزی بوده که به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا غرق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان با بیان اینکه جسد متوفی تحویل پزشک قانونی شد، افزود: شنا کردن در سدها، رودخانه‌ها و استخر‌ها بسیار خطرناک می‌باشد و به شهروندان توصیه می‌شود از رفتن به این مکان‌ها جدا خودداری کنند.

کشف چک پول‌های تقلبی در شهرستان جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از دستگیری یک متهم و کشف ۴۶ میلیون ریال چک پول تقلبی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی بیان کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس مبنی بر اینکه با ماشین شخصی، مسافری را سوار و پس از رسیدن به مقصد متوجه شدم وی در ازای پرداخت کرایه چک پول تقلبی به من داده است که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص فرد متقلب را دستگیر و در بازرسی از وسایل همراه وی ۴۶ میلیون ریال چک پول تقلبی ۵۰۰ هزار ریالی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست هشدار‌های پلیس را جدی گرفته و در هنگام دریافت اسکناس و چک پول به نکات امنیتی تعبیه شده در آن دقت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان میلیون ریال ۳۹ ساله سواری پژو فقره سرقت یک سواری چک پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر و بازداشت دو سارق خودرو در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی به تشریح دو مورد از ماموریت‌های این پلیس در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت و گفت: یکی از این ماموریت‌ها مربوط به دستگیری یکی از سوداگران مرگ است. ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ فرماندهی انتظامی شهرری با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری مقادیر قابل توجهی موادمخدر در یک منزل باخبر شده و در جریان تحقیقات تکمیلی خود متوجه شدند که یکی از سوداگران مرگ قصد دارد تا این مواد را در سطح استان تهران توزیع کند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل شده و پس از هماهنگی قضائی و اخذ مجوزهای لازم در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلوگرم مخدر حشیش را کشف و ضبط کردند. همچنین در این رابطه یک متهم را که در تدارک اقداماتی برای انتقال این مواد بود، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. در آنجا متهم تحت بازجویی قرار گرفته و پس از اعتراف به جرم خود به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از کشف ۲۰ فقره سرقت با دستگیری دو سارق حرفه‌ای تجهیزات خودرو خبر داد و گفت: به دنبال مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده شهرستان ری، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفت و در تحقیقات انجام شده از سوی آنان مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار است، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب کرده و محتویات آن را به سرقت برده‌اند.

طرهانی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم هویت متهمان را مورد شناسایی قرار دادند، گفت: بلافاصله هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم دریافت شد. سرانجام تیمی از ماموران در روز گذشته متهمان را در حال سرقت مشاهده و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی ادامه داد: پس از انتقال متهمان به اداره پلیس و انجام تحقیقات تخصصی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس، آنان به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده شهرستان ری و جنوب تهران اعتراف کردند. در ادامه نیز متهمان پس از تشکیل پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان