Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@00:24:15 GMT

دروغگویی رسانه تحت حمایت وهابیت درباره هیأت انصارالحجه مشهد+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۳۳۲۵

دروغگویی رسانه تحت حمایت وهابیت درباره هیأت انصارالحجه مشهد+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، چند روز پیش رسانه سعودی ایران اینترنشنال در بخش «روایت شما» فیلمی از مخاطبی منتشر کرد که در اوج بی‌شرمی می‌گفت: روزی ۶۰۰ نفر می‌میرند و این جماعت برای ۷۲ نفر که ۱۴۰۰ سال پیش مردند، اینجور به سروکله می‌زنند و هرشب عزاداری می‌کنند. آیا خود امام حسین(ع) راضی است؟

فیلم منتشر شده این رسانه را اینجا ببینید:

 

 

در این که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امری واجب و قطعی است، شکی نیست، اما تهیه فیلم کوتاهی بدون نمایش هیچ بی‌قانونی برای ایراد اتهام به عزاداران حسینی امری وقیحانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویر منتشر شده مربوط به عزاداری هیأت انصارالحجة مشهد با مداحی امیر کرمانشاهی است؛ یکی از هیأت‌های پرمخاطب این شهر که امسال همچون سال گذشته مراسم عزاداری دهه اول محرم خود را ورزشگاه بزرگ تختی مشهد برپا کرده است تا عزاداران با فاصله اجتماعی مناسب و فضای باز به عزاداری بپردازند.

گوشه‌ای از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی عزاداران در این هیأت را اینجا ببینید:

 

امیر کرمانشاهی، مداح اهل بیت(ع) بارها در طول این جلسه به عزاداران برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جابجا نشدن نسبت به مکان‌های مشخص شده تذکر می‌دهد و بارها اعلام کرده است هنگام سینه‌زنی که عزاداران روی پا می‌ایستند اگر به سمت جایگاه جلو بیایند، روضه و مداحی را قطع خواهد کرد.

در این هیأت در طول مراسم افراد ملزم به استفاده از ماسک هستند و باید در جانمایی‌های مشخص شده تا پایان حضور پیدا کنند. قبل و بعد مراسم نیز تمام محیط ضدعفونی می‌شود.

 

 

شکی نیست که برخی از هیأت‌ها نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کوتاهی‌هایی دارند که باید نهادهای ذی‌ربط مانند سازمان تبلیغات نظارت بیش‌تری داشته باشند، اما عمده هیأت‌ها جلسات خود را با رعایت دستورالعمل‌ها برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد امام حسین ماه محرم امیر کرمانشاهی ایران اینترنشنال رعایت دستورالعمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محسن صیادی مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت:در گشت‌های مشترک بازرسی نظارت اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۳۱ واحد صنفی پس از دریافت تذکرات متعددپلمب شدند.
او افزود: این واحد‌های صنفی علیرغم تعهد چندباره، متاسفانه باز هم به تخلفات خود ادامه دادند.
وی پرتکرارترین تخلفات را، کم فروشی، گران فروشی،  رعایت نکردن دستورالعملهاى بهداشتی، رعایت نشدن قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • مصلی کیش میزبان عزاداران شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌ های بهداشتی حج 1403 را ابلاغ کرد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد