Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزانه ۲هزار پرس غذای متبرک مهمانسرای حضرت بین کادر درمان بیمارستان‌های درگیر کرونا در شهر مشهد توزیع می‌شود تا علاوه بر تقدیر از تلاش‌های آنان، نذر و دعایی برای عافیت همه مردم ایران، به ویژه زائران و مجاوران امام رضا(ع) باشد.

به گزارش قدس آنلاین، طبق دستور تولیت آستان قدس رضوی با هدف بسیج همه امکانات این آستان در کمک به مردم و مقابله با موج پنجم کرونا، بخش عمده اعتبارات و امکانات مهمانسرای حرم مطهر نیز به تامین نیازهای بهداشتی و درمانی شهر مشهد اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین راستا، همزمان با ایام محرم، روزانه ۲ هزار پرس غذای متبرک رضوی نیز بین کادر درمان مراکز درمانی کرونایی شهر مشهد توزیع می‌شود.
این اقدام به همت معاونت خدمات زائرین حرم مطهر و مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی و با هدف قدردانی از خدمات مجاهدانه کادر درمان به اجرا در می‌آید. ‌
با اجرای این طرح، طی یک هفته روزانه ۲ هزار غذای متبرک و در مجموع ۱۴ هزار پرس غذا، بین کادر درمان توزیع خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: توزیع غذای متبرک حرم رضوی بین کادر درمان غذای متبرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۳۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حساب توییتری خود، از تصویب و برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان خبر داد.

به گزارش ایسنا، بهرام عین اللهی در توییترنوشت:

«تصویب و برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان به ویژه جامعه پرستاران پرتلاش بر حسب سختی کار، یکی از اهدافی بود که علیرغم همه محدودیت های مالی، با پیگیری مجدانه و همدلی نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. پرداخت امسال را با ۱۰ همت آغاز خواهیم کرد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران