Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پیکان می‌گوید که این تیم هنوز لیستی برای شروع نقل و انتقالات ندارد و پس از بررسی از سوی سرمربی تیم وارد بازار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

اکبر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: ما تا روز آخر که مهدی تارتار به ذوب‌آهن برود، منتظر تصمیم او برای تمدید قرارداد بودیم و پس از جدایی‌اش سریعاً برای انتخاب سرمربی جدید اقدام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از میان گزینه‌های موجود تصمیم هیئت مدیره باشگاه پیکان جمع‌بندی برای حضور مجتبی حسینی روی نیمکت تیم بود که در نهایت قرارداد یک ساله‌ای با او منعقد شد.

وی درباره لیست ورودی و خروجی پیکان گفت: هنوز در این خصوص هیچ لیستی نداریم و سرمربی تیم، آقای حسینی پس از بررسی شرایط و موجودی فعلی پیکان برای جذب بازیکنان جدید به ما اعلام نیاز خواهد کرد. بنابراین برای شروع نقل و انتقالات این فصل منتظر تصمیم مجتبی حسینی هستیم که در این زمینه با کمیته فنی باشگاه تلاش خواهیم کرد مانند فصل گذشته تیمی خوب با حضور بازیکنان جوان و آینده‌دار ببندیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان در پاسخ به این سوال که سیاست اقتصادی این باشگاه در نقل و انتقالات چیست، خاطرنشان کرد: بودجه ما نسبت به فصل قبل افزایش کمی داشته است. کادرفنی جدید ما هم از این مسئله آگاه است و طبق بودجه ما برای جذب بازیکن اعلام نیاز خواهد کرد. همانطور که فصل گذشته نیز با یک بودجه حداقلی توانستیم تیم خوبی ببندیم و البته آقای حسینی نیز همین تجربه را در شروع فصل پیش در نفت مسجدسلیمان داشت.

"ما فصل گذشته توانستیم با بودجه‌ای حدود 15 میلیارد و به عنوان سومین تیم ارزان لیگ، کار را پیش ببریم." محمدی با بیان این جمله تاکید کرد: این سیاست مجموعه ایران خودرو بود که در شرایط اقتصادی امروز کشور، صرفه جویی داشته باشیم. فصل گذشته با پیگیری همین سیاست موفق شدیم با کمک تمام ارکان باشگاه، بازیکنان آینده‌دار و کادرفنی علاوه بر حفظ سهمیه تیم در لیگ برتر، جایگاه خوبی هم کسب کنیم. برای این فصل هم ما علاوه بر حفظ جایگاه هفتم فصل گذشته، به دنبال ارتقای این جایگاه هستیم و امیدواریم بتوانیم با کادرفنی جدید رتبه خوبی در لیگ بیست‌ویکم کسب کنیم.

وی درباره علت جدایی تارتار از پیکان اظهار داشت: ما در باشگاه پیکان علاقه داشتیم با تارتار ادامه همکاری بدهیم و حتی پیشنهاد معقولی نسبت به فصل قبل به او ارائه کردیم. مذاکرات برای تمدید قرارداد با تارتار انجام شده بود، اما پیشنهاد ما با پیشنهاد ذوب‌آهن که مصرانه خواهان تارتار بود، فاصله بسیار زیادی داشت. این مربی هم بسیار حرفه‌ای بود که برای آینده خود برنامه‌ریزی داشت و در نهایت تصمیم گرفت راهی ذوب‌آهن شود که برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت داریم.

مبادله به سبک پیکان و ذوب‌آهن/ مجتبی حسینی سرمربی پیکان شد + عکس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجتبی حسینی پیکان تهران مجتبی حسینی پیکان تهران نقل و انتقالات باشگاه پیکان مجتبی حسینی فصل گذشته ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی

معاون علمی رئیس‌جمهور از اختصاص ۱۵ هزار میلیارد تومان به معاونت علمی برای انجام پروژه‌های پیشران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در نشست خبری سالیانه خود اظهار کرد: سال گذشته موافقتنامه های زیادی با دستگاه های بزرگ تشکیل شد. سال گذشته 20 کنسرسیوم بر موافقتنامه هایی در حوزه پتروشیمی، تجهیزات نفتی، معادن، فولاد،  ذوب آهن، محیط زیست و ... دارد.

وی تصریح کرد: ما در سال 1401 یک بودجه ای معادل 500 میلیون یورو نفت در اختیار معاونت برای ایجاد پروژه‌های پیشران قرار بگیرد و این پروژه ها پروژه‌هایی هستند که فن‌آورانه باشند و مردم مستقیما اثر آن را در زندگی خود بچشند که از جمله این فناوری ها پلاسما و واکسن است.

جت 72 نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!

دهقانی ادامه داد: در سال 1401 بودجه مصوب شد اما در روزهای پایانی سال 1401 به معاونت ابلاغ شد. در اسفند ماه بالاخره مصوب شد تا با حمایت رییس جمهور، قوه قضاییه و رییس مجلس و دبیر شورای عالی سران قوا مبلغ 15 هزار میلیارد تومان در قالب 2 بودجه 7 و 8 هزار میلیارد تومانی که 7 هزار میلیارد تومان در سال 1403 و 8 هزار میلیارد تومان در سال 1404 خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: تا امروز 26 پروژه پیشران توسط معاونت علمی و دستگاه‌های ذیربط تعریف شده است که توسط کنسرسیوم دانش‌بنیان انجام می‌شود.‌ ما همچنین سال گذشته 8 هزار میلیارد تومان اعتبار مالیاتی جذب کردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • چگونه کودکانی قد بلند داشته باشیم؟
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • این روزها همه گریه می‌کنند، بخصوص گلرها!