Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@13:55:57 GMT

سجاد شهباززاده گزینه اول خط حمله پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۳۵۹۶

به نظر می رسد مدیران باشگاه پرسپولیس به طور کامل از ماندن شهریار مغانلو قطع امید کرده اند

مدیران پرسپولیس امیدوار هستند تا هرطور شده ظرف روزهای آینده با سجاد شهباززاده قرارداد امضا کنند.

به گزارش طرفداری، شهریار مغانلو بازیکنی است که در نیم فصل گذشته با پرسپولیس قرارداد قرضی امضا کرد اما با توجه به مبلغ بالایی که باشگاه سانتاکلارای پرتغال برای انتقال قطعی این بازیکن در نظر گرفته است به نظر می رسد قرمزها از ماندن این بازیکن ناامید شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مساله باعث شده مدیران پرسپولیس باب مذاکره با سجاد شهباززاده را باز کنند تا بتوانند آقای گل فصل گذشته لیگ برتر را به خدمت بگیرند. در این بین اما نام گزینه های دیگری هم برای حضور در خط حمله پرسپولیس مطرح شده است اما کادرفنی این تیم روی جذب سجاد شهباززاده نظر قطعی دارند و اگر به هر دلیلی این انتقال انجام نشود، سراغ گزینه های دیگر خواهند رفت.

شنیده ها حاکی از آن است شهباززاده در روزهای اخیر مذاکرات مثبتی با پرسپولیس انجام داده است و ممکن است ظرف روزهای آینده مذاکرات او با این تیم نهایی شود.

 

بیشتر بخوانید:

آقای گل لیگ بیستم زیر ذره بین طرفداری | پرواز ققنوس وار از میان خاکستر خویش!

ادعای نزدیکان گل محمدی؛ مغانلو سپاهانی شود، پرسپولیس به سراغ شهباززاده می رود

 

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات جواد زرینچه: خودشان نگذاشتند استقلال با حجازی قهرمان آسیا شود، انداختند گردن من! مهدی قائدی وارد دوحه شد / ادعای الرایه قطر حامد لک با دستبند در دادسرای تبریز؟ | دروازه بان پرسپولیس با وثیقه آزاد شد ادمیلسون، هافبک سابق بارسلونا: پاریس برای قهرمانی اروپا باید رهبر قابل اتکایی داشته باشد/ مصاحبه اختصاصی طرفداری ادعای جنجالی MD؛ رئال مادرید فصل آینده در لیگ برتر انگلیس!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سجاد شهباززاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • پرسپولیس مقابل سپاهان چپ‌رو می‌شود!
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • آیا چین می‌تواند؟
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت