Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سفر به منطقه آزاد چابهار از طرح‌های عمرانی، زیرساختی و سرمایه‌گذاری این منطقه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حمیدرضا مومنی در ادامه بازدید‌های دوره‌ای خود به مناطق آزاد کشور با استقبال عبدالرحیم کُردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار وارد فرودگاه کنارک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مومنی که از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون به منظور بررسی میزان پیشرفت فیزیکی و رفع موانع احتمالی طرح‌ها بازدید از پروژه‌های عمرانی، زیرساختی و سرمایه‌گذاری این منطقه سه مرتبه به منطقه آزاد چابهار سفر کرده است.

 

بررسی پیشرفت پروژه باند دوم بزرگراه چابهار به کنارک، ورزشگاه کریکت، طرح آبرسانی به روستای تیس و همچنین بازدید از ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی از جمله برنامه‌های امروز دبیر شورایعالی مناطق آزاد در چابهار است.

نشست با بازرگانان و فعالان اقتصادی منطقه، مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و معاونان سازمان منطقه آزاد چابهار نیز از دیگر برنامه‌های حمیدرضا مومنی و هیات همراه در این سفر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مشاور رییس جمهور منطقه آزاد چابهار منطقه آزاد چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی روانشناس و مشاور، آئین بزرگداشتی به مناسبت این روز جهانی با حضور اساتید گروه روانشناسی و دانشجویان، مسئولان دانشگاه و مهمانانی برجسته در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا و موجب ایجاد شور و شعف در بین حاضرین شد.

این مراسم هر ساله به پاس گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های اساتید و دانشجویان گروه روانشناسی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علی ابراهیم‌نژاد شیروانی، دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تشریح برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن، افزود: برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت افزایش توان علمی دانشجویان با همکاری اساتید گروه، اجرا شده است.

وی ادامه داد: آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس در واحد بابل با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌های این چنینی را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1228835 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد