Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عادل رویوران در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در مراسم مذهبی ایام محرم و صفر بی‌شک رعایت نکات و شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی مردم الزامی است.

وی با بیان اینکه استفاده از وسایل عزاداری مانند دمام و زنجیر باید به صورت شخصی باشد، افزود: توزیع نذورات باید به صورت بیرون بَر باشد و هیچ سفره‌اندازی در سطح شهرستان نداریم؛ همچنین در این راستا به افرادی که مقررات و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده باشند، تذکرات لازم داده می‌شود که در صورت تکرار نیز از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بهترین ناظر بر رعایت پروتکل‌ها خود مردم هستند، تصریح کرد: در هفته امر به معروف و نهی از منکر هستیم و امسال با برگزاری جلساتی شورای هیئت‌های مذهبی همه تلاش خود را برای توجیه متولیان برگزاری مراسم به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کار گرفتیم.

وی افزود: البته با توجه به اینکه آبادان در منطقه گرمسیری قرار دارد، امکان برگزاری مراسم در فضای باز وجود ندارد؛ بنابراین مراسم عزاداری با یک‌چهارم ظرفیت و گنجایش در اماکن سرپوشیده برگزار شود.

حجت الاسلام رویوران از راه‌اندازی سامانه (بیرق https://beyraghmessenger.ir) ثبت شکایات برای اعلام گزارش‌های مردمی از رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم‌های مختلف خبر داد و افزود: هر فردی که نسبت به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در مراسم ایام سوگواری ماه محرم و صفر نارضایتی دارد می‌تواند با مراجعه به این سامانه شکایت خود را ثبت کنند.

وی گفت: از قشر آسیب‌پذیر جامعه از جمله افراد مسن، مبتلایان به بیماری خاص و افرادی که هنوز موفق به دریافت واکسن نشدند، درخواست می‌شود که در خانه بمانند و از طریق کانال‌های فضای مجازی و صدا و سیما مراسم عزاداری را دنبال کنند.

کد خبر 5280851

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری آبادان سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان سلامت عمومی محرم 1400 ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا بوشهر کرمانشاه شیوع کرونا عکس استانها مراسم عزاداری آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود