Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالفضل حسینی عشرت‌آباد رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: آمار به دست آمده از دستگاه‌های تردد شمار در ۹ ورودی استان نشان می‌دهد از ۹ تا ۱۵ مرداد ماه ۲۲۰ هزار و ۱۹۷ دستگاه خودرو سواری سبک وارد استان شده اند که این تعداد از ۱۶ تا ۲۲ مرداد به ۱۸۵ هزار و ۹۷۷ دستگاه خودرو کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: علت اصلی کاهش سفر‌های جاده‌ای با خودروی شخصی، اعمال محدودیت‌های سفر به خراسان رضوی به خاطر شیوع گسترده کرونا در این استان بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: ورود خودرو سواری به مشهد از طریق پنج محور ورودی در هفته گذشته نیز با کاهش ۹ درصدی نسبت به هفته قبل از آن مواجه بوده است.

عشرت آباد بیان کرد: در مرداد ماه، ورود خودرو سواری به خراسان رضوی در حالی به ۱۸۵ هزار خودرو در هفته کاهش یافته است که در تیرماه هر هفته بین ۲۳۰ تا ۲۵۰ هزار خودرو سواری وارد این استان مسافرپذیر می‌شد.

انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منع تردد اعمال محدودیت ها سفرجاده خراسان رضوی خودرو سواری جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه کد خبر 6097817

دیگر خبرها

  • برخورد خودرو سواری با تریلی در خواف منجر به فوت ۲ نفر شد
  • رفع ۸ نقطه پرتصادف در شبکه راه‌های خراسان شمالی
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه شنبه‌های امید خراسان رضوی
  • شروع باران و گرد و خاک در جاده‌های خراسان رضوی
  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • زنگ خطر کاهش ولادت در خراسان رضوی به صدا در آمد
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری، گردوغبار و کاهش دما در خراسان رضوی
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳