Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:59:02 GMT

خط مسافری دریایی بندر خرمشهر - کویت مجدد برقرار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۴۱۳۱

خط مسافری دریایی بندر خرمشهر - کویت مجدد برقرار شد

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، نوراله اسعدی روز شنبه بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا و محدودیت کشور کویت، خط رفت و برگشت مسافری دریایی بندر خرمشهر - کویت که متوقف شده بود با پیگیری‌ مستمر از مراجع مربوطه باردیگر از سر گرفته شد.

وی گفت: بر این اساس خط مسافری دریایی بندرخرمشهر - کویت به صورت منظم و هفتگی با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی آماده سفر دریایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: تمامی مسافران با به همراه داشتن تست مبتلا نبودن به کرونا، ۷۲ ساعت پیش از سفر و دارا بودن ملزوماتی از قبیل ماسک و دستکش بر روی صندلی‌های علامت‌گذاری شده، سفر خود را آغاز و تا پایان سفر با رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌ها سفر خود را به انجام می‌رسانند.

اسعدی ادامه داد:پایانه مسافری دریایی خلیج‌فارس در خرمشهر به عنوان یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین پایانه‌های دریایی کشور و منطقه، نقش عمده‌ای در توسعه مناسبات تجاری بندر خرمشهر با سایر بنادر منطقه دارد و با مساحت ۶ هزار مترمربع دارای ۲ پست اسکله و ظرفیت جابجایی روزانه یکهزار و ۲۰۰ نفر، از بزرگترین پایانه‌های مسافری دریایی خاورمیانه است.

برچسب‌ها اداره کل بنادر و دریانوردی خرمشهر کویت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کویت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران کویت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مسافری دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر کویت فردا عازم قاهره می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشعل الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت فردا سه شنبه طی سفری رسمی به مصر می رود.

بر اساس این گزارش، این نخستین سفر الصباح به مصر پس از تصدی منصب امیری کویت است.

قرار است امیر کویت با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر دیدار و درباره روابط دوجانبه و راه های گسترش آن علاوه بر تحولات منطقه و حمایت از همکاری مشترک کشورهای عربی گفتگو کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • امیر کویت فردا عازم قاهره می‌شود
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد