Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار لرستان با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت سفرها به استان لرستان گفت: بر اساس این طرح جریمه ترددها نیز دو برابر می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  خرم‌آباد،  سید موسی خادمی عصر امروز در رابطه با مصوبات جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهارداشت: از آنجا که شیوع بالای کرونا کشور را در وضعیت نامناسبی قرار داده است براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از روز دوشنبه هفته جاری تعطیلی‌ها برای مهار بیماری تا شنبه هفته آینده اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعطیلی در قالب طرح هوشمند دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال می شود افزود: بر این اساس ترددها بین شهرهای کشور با توجه به وضعیت نامطلوب کرونایی به شدت کنترل می‌شود. 

طغیان سهمگین کرونا در لرستان / مدافعان بی‌ادعای سلامت در آتش بی‌توجهی‌ها می‌سوزند / کادر درمان خسته شده‌اند + فیلمموسسه خیریه امدادگران عاشورا در لرستان راه‌اندازی شداوضاع وخیم کرونایی استان لرستان/ بستری بیماران کرونایی روی صندلی و برانکارد!

استاندار لرستان عنوان کرد: در جلسه امروز بنا شد میزان جرائم ترددها به دو برابر افزایش پیدا کند و علاوه بر این جرائم مشمول جریمه برای بازپرداخت آن نیز محدودیت زمانی در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: با توجه شیوع ویروس جهش یافته دلتا در سطح کشور براساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا ترددها از روز دوشنبه هفته جاری با ممنوعیت مواجه می‌شود و هموطنان برای سفر به لرستان برنامه‌ریزی نکنند.

انتهای پیام/642/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر اجرای صحیح، سالم و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات، افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تأثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم، گفت: در صداوسیمای مرکز لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به‌منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به‌منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌دیده‌شده است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

کد خبر 6088234

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • عزم تیک‌تاک برای مقابله با فشار دولت آمریکا
  • اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات