Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:11:56 GMT

میزان ذخایر خون در مازندران نصف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۴۲۷۹

میزان ذخایر خون در مازندران نصف شد

ذوالفقار تقوی نسب در حاشیه رزمایش اهدای خون سالم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره با برگزاری کار مشترک بین انتقال خون و سپاه کربلا اظهار داشت: این رزمایش با عنوان اهدای خون سالم اهدای زندگی از اول محرم آغاز شد و تا پایان دهه اولین مرحله ادامه دارد.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی پاندمی کرونا در پیک پنجم، اظهار داشت: برخی از اهدا کنندگان مستمر به کرونا مبتلا شدند و حضورشان در مراکز اهدای خون کاهش یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: برای تأمین خون ۵۰ مرکز درمانی و بیماران خاص، رزمایش اهدای خون سالم اجرا شد زیرا امروز روز ایثار است و امیدواریم هیچ فردی با کمبود خون مواجه نشوند.

تقوی نسب تصریح کرد: امیدواریم با اجرای رزمایش، کمبود خون در استان رفع شود زیرا میزان ظرفیت و ذخایر خون به ۵۰ درصد کاهش یافته است و اگر امروز مردم به کمک نیایند جان‌های زیادی به خطر خواهد افتاد.

کد خبر 5281030

منبع: مهر

کلیدواژه: اهدای خون ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم بوشهر واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا عکس استانها مراسم عزاداری آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا واکسیناسیون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران که چند ماهی است مرد اول این فدراسیون شده، از همان روز اول با انگیزه و تلاش فراوان به میدان آمده و با تجربه‌ای که از دوران قبل از ریاستش در فدراسیون کسب کرده به دنبال موفقیت تیم ملی است.

او که دیروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حاضر شد، کار شاگردان پائز را دنبال کرد و به آنها روحیه داد. تقوی که برای ملی پوشان در صورت المپیکی شدن پاداش‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است، نمی‌خواهد کارنامه کاری‌اش در ابتدای دوران ریاست بر فدراسیون با ناکامی و عدم حضور در المپیک رقم‌ بخورد.

باید دید میلاد تقوی دومین رئیس فدراسیون در تاریخ والیبال ایران پس از محمدرضا داورزنی خواهد شد که تیمش سهمیه المپیک کسب کند یا باید چهار سال دیگر برای تحقق این امر صبر کند. قطعا او از اهمیت المپیکی شدن به‌عنوان تنها سهمیه تیمی باقی‌مانده برای کاروان ورزشی ایران با خبر است و تمامی امکانات را برای موفقیت ملی پوشان مهیا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • سهمیه مازندران در مسکن ملی ۱۶۴ واحد است