Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، حامد لک دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل اتفاقات رخ داده در دیدار مقابل ماشین‌سازی در تبریز و توهین به توپ جمع‌کن ورزشگاه، صبح امروز در دادسرای تبریز حاضر شد.

وی در جریان این دیدار که در چارچوب لیگ برتر برگزار شد خطاب به یک توپ جمع‌کن از الفاظ نامناسبی استفاده کرد. به دنبال این اتفاق از لک شکایت شد و به همین دلیل این دروازه‌بان امروز در دادسرا حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لک پس از تفهیم اتهام با قرار وثیقه از دادسرا خارج شد و به تهران بازگشت.

باشگاه پرسپولیس: لک دستگیر نشده؛ او در راه بازگشت به تهران است

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال پیگیری قضایی صحبت‌های توهین آمیزش به توپ جمع کن بازی با ماشین سازی در تبریز؛ امروز در دادسرای عمومی و انقلاب تبریز حاضر شد. سینا یوسفی وکیل پایه یک گفت: او با دستبند در اتاق دادستان عمومی و انقلاب تبریز حاضر شد و پس از آن گویا قرار بازداشت موقت صادر شده است. اما ایمان حسین پور، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: این بازیکن درحال بازگشت به تهران است.

 دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال پیگیری قضایی صحبت‌های توهین آمیزش به توپ جمع کن بازی با ماشین سازی در تبریز؛ امروز با دستبند در دادسرای عمومی و انقلاب تبریز حاضر شد.

حامد لک، گلر تیم فوتبال پرسپولیس در پی شکایتی که از او بابت ویدیوی منتشر شده مبنی بر توهین به توپ جمع کن بازی با ماشین سازی در تبریز صورت گرفته بود در دادگاه حاضر شد.

سینا یوسفی وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: صبح امروز دروازه بان پرسپولیس به دنبال پیگیری قضایی و همکاری پلیس فتا و دستگاه قصایی استان در شعبه ۲۷ دادسرای تبریز تفهیم اتهام شد.

وی ادامه داد: دقایقی پیش نیز وی با دستبند در اتاق دادستان عمومی و انقلاب تبریز حاضر شد و پس از آن گویا قرار بازداشت موقت صادر شده است.

پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در تبریز میهمان ماشین سازی بود و در دقایقی از این بازی حامد لک، گلر پرسپولیس بر سر گرفتن توپ از توپ جمع کن بازی با وی درگیری لفظی پیدا کرده و الفاظ رکیکی خطاب به وی که کم سن و سال بود به کار برد و انتشار این ویدیو در فضای مجازی واکنش‌های مختلفی به همراه داشت.

تکمیلی/ دروازه بان پرسپولیس دستگیر نشده است

در حالی که دقایقی قبل خبری مبنی بر دستگیری حامد لک دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در تبریز منتشر شد اما این خبر تکذیب شده است.

ایمان حسین پور، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: این بازیکن درحال بازگشت به تهران است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا پرسپولیس دستگیر اخبار حوادث فوتبال پرسپولیس آزاد تبریز صبح قرار وثیقه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا همسر کرونا عکس خداداد عزیزی فشن قیمت سحر قریشی نفیسه روشن نفیسه روشن اینستاگرام دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس ماشین سازی در تبریز توپ جمع کن بازی توپ جمع کن حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۴۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب های ورزشی که معالجه دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه دست گچ علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه های ویژه ای برای بهبود کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان این که بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما این که در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901048

دیگر خبرها

  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • عکسی از ۲ چهره خارجی حاضر در صحن علنی امروز مجلس ایران