Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن پور از آمادگی بسیج اصناف برای واردات واکسن خبر داد و گفت: با حضور جدی وارد کنندگان به هر میزانی که تخصیص ارز داده شود، آمادگی انجام این کار را داریم.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست هم اندیشی و اجرایی اصناف و بسیج اصناف در خصوص بیانات مقام معظم رهبری برای مقابله با کرونا صبح امروز با حضور غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف، نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران و محمد باقر مجتبی دبیر کل اتاق اصناف ایران همراه در مجتمع فرهنگی ولیعصر (عج) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مسئله اول کشور کرونا است.

وی افزود: ما در جنگ واقعی با کرونا قرار گرفته‌ایم و این مهم است که چگونه باید با مسئله‌ی اول کشور برخورد کنیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف با بیان اینکه اگر همه ظرفیت‌های اصناف و اتاق‌های صنفی را پای کار نیاوریم موفق نمی‌شویم، اضافه کرد: اعلام آمادگی کردیم که بحث واکسیناسیون اصناف را در اولویت قرار دهیم. مساجد و امامزاده‌ها ظرفیت‌های بزرگی دارند که جهت اختصاص به واکسیناسیون اعلام همکاری کرده‌اند.

حسن پور از آمادگی بسیج اصناف برای واردات واکسن خبر داد و گفت: با حضور جدی وارد کنندگان به هر میزانی که تخصیص ارز داده شود، آمادگی انجام این کار را داریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر یک ساز و کاری را وزارت بهداشت آماده کند، زمانی که پزشکان یک نسخه را تجویز می‌کنند، نسخه‌ها در یک سامانه باشند و رده‌های بسیج این نسخه‌ها را از مردم بگیرند و دارو‌ها را تهیه و به مردم تحویل دهند.

مسئول سازمان بسیج اصناف به طولانی بودن صف‌های تامین دارو اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات در صف داروخانه‌ها حضور دلالان در صف داروخانه‌ها ست. با این طرح و با همکاری بسیج می‌توان دلالی در صف دارو‌ها را حذف کرد.

حسن پور با بیان اینکه احتمال تمدید محدودیت‌ها وجود دارد، تصریح کرد: اگر مسئله اول کشور کرونا ست همه ما باید تبعیت کنیم و از کل مجموعه‌ی بسیج باید یک صدا بیرون آید.

وی یادآور شد: هر تصمیمی ستاد ملی کرونا گرفت ما مجبوریم که به وسط میدان بیاییم و تبعیت کنیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف با اشاره به اینکه در خصوص تامین ماسک هیچ مشکلی نداریم، مطرح کرد: در ابتدای ماه محرم میلیون‌ها ماسک به صورت رایگان توسط بسیج اصناف توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه در تامین اکسیژن طرح نذر نفس راه افتاده است و آمادگی داریم که این طرح را توسعه بدهیم، افزود: باید همگی وسط میدان بیاییم و کار مقابله با کرونا را دنبال کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج اصناف واردات واکسن بیماری کرونا کرونا ویروس کرونا مسئول سازمان بسیج اصناف حسن پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: در همین هفته گوشت گرم وارداتی وارد استان می‌شود و گوشت منجمد گوسفندی هم به میزان ۲۰ تن در این مرحله در شهرستان‌ها در حال توزیع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از جهاد کشاورزی استان یزد، یحیی شفیعی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تامین گوشت در استان یزد اظهار کرد: گوشت گرم و منجمد وارداتی امسال طی دو مرحله در استان توزیع شده و در همین هفته هم گوشت گرم وارداتی وارد استان می‌شود.

وی افزود: گوشت منجمد گوسفندی هم به میزان ۲۰ تن در این مرحله در شهرستان‌ها در حال توزیع است.

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: برنامه‌های مختلفی در سازمان جهاد کشاورزی برای ساماندهی بازار گوشت در برنامه داریم و افزایش ظرفیت دامی استان، راه‌اندازی واحدهای راکد و نیمه فعال و افزایش ظرفیت مراتع از جمله این برنامه‌ها است.

شفیعی ادامه داد: قیمت مصوب گوشت گرم گوسفندی هر کیلو ۵۸۰,۰۰۰ تومان است و فروش بیشتر از این قیمت تخلف محسوب می‌شود.

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد ادامه داد: با هر گونه تخلف و گران فروشی برخورد و پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شود.

به گزارش ایمنا، قیمت مصوب گوشت گرم گوسفندی در بازار رعایت نمی‌شود و این امر موجب گلایه‌مندی مردم شده است.

کد خبر 749186

دیگر خبرها

  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • دولت اوکراین به دنبال راه حل های جدید برای مقابله با تهاجم روسیه
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند