Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: اگر ۱۰۰ تا ۱۵۰ بیمار کرونایی دیگر به مجموع بیماران استان کرمان اضافه شود، مانند دیگر استان‌ها باید مردم داخل راهروها بخوابند و وضعیت نگران کننده ای است.

دکتر"علی زینی‌وند" ظهر امروز ۲۳ مردادماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به اینکه براساس امکانات موجود، ظرفیتمان تکمیل است، اظهار کرد: اگر ۱۰۰ تا ۱۵۰ بیمار کرونایی دیگر به مجموع بیماران استان کرمان اضافه شود، مانند دیگر استان‌ها باید مردم داخل راهروها بخوابند و وضعیت نگران کننده ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ظرفیت تخت های آی سی یو تکمیل است و در بیمارستان افضلی پور کرمان تمام راهرو، نمازخانه و زیرزمین مملو از بیمار است ضمن اینکه همچنان آمار تست ها و بیماران سرپایی به سرعت در حال افزایش است و اگر فکری نکنیم دچار فاجعه‌ای مانند مشهد و دیگر استانها می شویم.

زینی وند با اشاره به اینکه باید تصمیمات مهمی بگیریم، تصریح کرد: با این شیوه برنامه های ماه محرم که در کرمان برگزار می شود، هر نوع مقابله ما با ویروس کرونا بی فایده است و استان با پیک جدید ناشی این مراسم ها که دسته روی و عدم رعایت پروتکل ها دارند مواجه خواهد شد.

استاندار کرمان بیان کرد: با کمک نیروهای نظامی و بسیج و سپاه باید محدودیت ها در تعطیلات یک هفته ای کشور اعمال و نظارت شود.

وی خطاب به فرمانداران گفت: اگر جایی مواردی می گوییم اعمال نشود نماینده تام الاختیار به شهرستان ها می فرستیم و از فردا همه محدودیت ها را در سطح استان کرمان اعمال می کنیم و به هیچ وجه اجازه ورود و خارج شدن از استان کرمان داده نمی شود.

زینی وند تصریح کرد: باید آرایش جنگی در مقابل خطر بسیار وحشتناکی که پزشکان به ما هشدار داده اند، داشته باشیم. ستاد ملی اختیاراتی را به استان ها می دهد و مواردی هم که ندادند خودمان تصمیم می گیریم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه هیچ خودرویی حق ورود از استان های دیگر به استان کرمان را ندارد، بیان کرد: درون شهرستان ها نیز فرمانداران باید ورودی مناطق ییلاقی و پارک ها را با موانع فیزیکی مسدود کنند.

وی افزود: کار به فوق بحران کشیده و تمام مشاغل غیر از گروه یک برای تامین مایحتاج ضروری مردم، باید از عصر روز یکشنبه ۲۴ مردادماه جاری مطلقا تعطیل باشند.

زینی وند اظهار کرد: تجربه نشان داده که تعطیلی همگانی از بیماری کم می کند، اما باید موارد دیگر در شناسایی بیماری دنبال و از تجمع های خانوادگی و غیره جلوگیری شود.

وی با تاکید مجدد بر اجرای طرح شهید سلیمانی در استان کرمان گفت: هر هیئت عزاداری که در فضای بسته یا خیابان دسته روی داشته باشد، نیروی انتظامی معرفی کند و باید برخورد شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بحران کرونا ویروس تکمیل ظرفیت بیمارستان استان کرمان محدودیت تردد استان کرمان استان ها زینی وند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: در این همایش یک گفت‌وگوی ملی برای توسعه هر چه بیشتر کرمان شکل می‌گیرد و ۲۲ پنل تخصصی در قالب این همایش برگزار و پیشنهادات بخش خصوصی دریافت می‌شود.

مهدی طبیب‌زاده افزود: کرمان ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد و باید همه کمک کنیم تصویر بهتری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان معرفی کنیم و میزان جلب سرمایه‌گذاری در استان را ارتقا دهیم.

وی بیان کرد: این همایش به مدت چهار روز از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه امسال در کرمان برگزار می‌شود و یک نمایشگاه جانبی با حضور شرکت‌های اقتصادی نیز در کنار این همایش دایر می‌شود.

طبیب‌زاده گفت: برپایی غرفه صندوق توسعه ملی و سازمان بورس و شرکت فرابورس را هم در این نمایشگاه داریم که برگزاری دوره‌های آموزشی برای تامین مالی از این طریق را در دستور کار دارد.

وی تاکید کرد: دراین همایش برای اولین بار میزبان تعداد زیادی از سفرا و نمایندگان کشور‌های خارجی هستیم.

دیگر خبرها

  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • ایران دیگر ظرفیت پذیرش اتباع افغانستانی جدید را ندارد
  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت
  • وضعیت بحرانی رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ شرایط را سخت‌تر کرده ایم