Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب بهتاج روز شنبه در نشست خبری اعلام کرد: به این مسابقات سیامک صالح فرج زاده، بهمن رضایی، حاج علی کشفیا به عنوان سرپرست و ابراهیم فیروزی به عنوان داور از استان آذربایجان شرقی اعزام خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با بیان اینکه ورزشکاران استان به عنوان بهترین های رشته در سطح کشور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور داشتند، خاطر نشان کرد: طبق نظر کارشناسان ورزشی میرهاشم حسینی تکواندوکار میانه ای شانس بالایی برای کسب طلا برخوردار بود ولی به دلیل حضور تکواندوکار ناشناخته ازبکستانی که هیچ شناختی از وی نیز در دست نبود میرهاشم به رغم عملکرد قابل قبول نتوانست به مرحله بالا صعود کند و از دست یابی به مدال بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تلاش صفر زاده را نمی توان نادیده گرفت، افزود: میلاد وزیری با موفقیت در مرحله نخست مسابقات تیراندازی با کمان از بین ۱۳۵ نفر شرکت کننده به جمع ۶۴ نفر ورود پیدا کرد و با توجه به سطح بالایی که این رسته در آسیا و جهان دارد رقبای قدری داشت.

بهتاج در مورد مهدی پیرزاده هم گفت: وی به دلیل ضعف مدیریت فدراسیون دو و میدانی و رعایت نکردن اصول ورزش قهرمانی شامل اسکان در هتل، محل مسابقه و حتی برگزاری مسابقات لیگ در چند روز مانده به زمان اعزام ، نتوانست شرایط قرنطینه ای را رعایت کند و پیرجهان هم به دلیل مثبت بودن تست کرونا نتوانست به این رقابت ها اعزام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در خصوص وضعیت باشگاه تراکتور اظهار کرد: در چند روز اخیر مصاحبه هایی که از سوی مدیرعامل و سرمربی این باشگاه انجام شده هواداران را با نگرانی هایی روبرو کرده است 

بهتاج در مورد باشگاه ماشین سازی متذکر شد: انتقال این باشگاه از مالکیت قبلی به آقای قربانی رسمی و ثبت نشده است ولی مالک جدید از بدو ورود با مشکلات باشگاه دست و پنجه نرم کرده و برای حل آنها برنامه ارائه داده است و امیدوارم در فصل جدید شاهد موفقیت باشگاه ریشه دار تبریزی باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که ایا اداره کل اجازه و توان حمایت مالی از باشگاه های ورزشی فعال در کشور را دارد؟ اظهار کرد: نه طبق قانون اداره کل ورزش و جوانان می تواند حمایت مالی از باشگاه ها داشته باشد و نه اینکه توان مالی این اداره به حدی است که در این امر ورود کند ولی در بحث در اختیار گذاری ورزشگاه و امکانات ورزشی دست اداره باز تر است در حدی که در ورزشگاه یادگار امام هزینه تغییر و تجهیز رختکن ورزشکاران، احداث حوض های آب سرد و گرم، اتاق ماساژ و فنی را متقبل شده ایم.

وی برنامه های آتی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی را منوط به شرایط کرونایی کشور عنوان کرد و گفت: اگر بعد از واکسیناسیون گروه های بیشتر با بهبود وضعیت روبرو شویم شاهد برنامه های ورزشی در سطح استانی و کشوری خواهیم بود. 

بهتاج در مورد وضعیت ورزشی شهرستان های سطح آذربایجان شرقی اظهار داشت: با تلاش های اداره کل ورزش و جوانان استان در مدت چهار سال اخیر هیچ شهری در سطح استان از امکانات ورزشی از قبیل سالن ورزشی و مربیان ورزشی بی بهره نبوده است.

مسابقات پارالمپیک توکیو از دوم شهریور تا چهاردهم شهریور برگزار می شود.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز کمیته ملی پارالمپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز کمیته ملی پارالمپیک آذربایجان شرقی تبریز کمیته ملی پارالمپیک آذربایجان شرقی ورزش و جوانان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی امروز در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» اظهار کرد: چهار گروه مهندسی مرز نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است و اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می شود.

مکفی ادامه داد: منطقه شمال شرق استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استان‌ها اداره کنیم.وی گفت: مرز افغانستان نیز از مهر ۱۳۹۷ به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر