Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@23:42:06 GMT

رسمی: رافائل واران به منچستریونایتد پیوست

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۴۹۳۷

رسمی: رافائل واران به منچستریونایتد پیوست

باشگاه منچستریونایتد خرید رافائل واران را به صورت رسمی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه منچستریونایتد نوشت: "منچستریونایتد از خرید رافائل واران خبر می‌دهد و او را تا ژوئن ۲۰۲۵ در این باشگاه نگه می دارد."

در ادامه اطلاعیه این باشگاه برای خرید مدافع ۲۸ ساله فرانسوی آمده است: "واران  یکی از با شکوه ترین بازیکنان فوتبال جهان است و تاکنون بیش از ۱۹ جام در دوران حرفه ای خود به دست آورده است، از جمله چهار لیگ قهرمانان، سه قهرمانی اسپانیا و جام جهانی ۲۰۱۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ۷۹ بار در ترکیب تیم ملی فرانسه بوده است و در ترکیب اخیر فرانسه در مسابقات یورو ۲۰۲۰ حضور داشت."

رافائل واران گفت: "منچستریونایتد یکی از نمادین‌ترین باشگاه های فوتبال جهان است و شانس آمدن به اینجا و بازی در لیگ برتر چیزی است که من نمی توانم آن را رد کنم. چیزهای بیشتری وجود دارد که می خواهم در حرفه خود به آنها برسم و می دانم که به تیمی مملو از بازیکنان بزرگ می پیوندم که همه آنها عزم یکسانی برای بردن مسابقات و جام ها خواهند داشت. با صحبت با سرمربی می توانم ببینم که در چند فصل گذشته چقدر پیشرفت کرده است و اکنون به گروهی ملحق می شوم که آماده بازی در بالاترین سطح است. من می خواهم در اینجا تأثیر بگذارم و همه چیز را خواهم گذاشت تا بخشی از تاریخ درخشان این باشگاه باشم. " انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچستریونایتد رافائل واران رئال مادرید رافائل واران منچستریونایتد رافائل واران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که قراردادش با رئال مادرید را تمدید کند و امیدوار بود که بتواند فرصت بازی بیشتری در این فصل تحت هدایت کارلو آنچلوتی به دست آورد.

اما شرایط به هیچ وجه مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و عملکرد خوب بازیکنان رئال در خط میانی باعث شد که فرصت بسیار کمی برای حضور در میدان به او برسد و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی شدید او از وضعیتش در رئال شده است.

نشریه رلوو خبر داده است که این ستاره اسپانیایی از اینکه فرصت کافی برای حضور در میدان پیدا نکرده بسیار ناامید و ناراحت است و اطرافیان او شروع به بررسی گزینه‌های دیگری کرده‌اند که این بازیکن برای فصل آینده در اختیار دارد.

این در حالی است که مدیران رئال مادرید هیچ تمایلی به فروش سبایوس ندارند و تنها در صورتی نظرشان را تغییر خواهند داد که پیشنهاد بسیار هنگفت و قابل توجهی برای این بازیکن دریافت کند. گفته می‌شود که اصلی‌ترین مشتری او اتلتیکو مادرید است توافق بین این دو باشگاه برای انجام این انتقال کمی دشوار به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد
  • آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • رازی که «هوش مصنوعی» دربارۀ این نقاشی 500 ساله کشف کرد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت | باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟