Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@18:40:08 GMT

شرایط فروش کارا ۲۰۰۰ سی سی و کاپرا دو کابین

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۵۲۳۹

شرایط فروش کارا ۲۰۰۰ سی سی و کاپرا دو کابین

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر اساس این طرح فروش، گروه بهمن وانت کارا تک کابین و دو کابین تیپ 3 را به صورت فروش فوری با قیمت قطعی و پیش فروش با قیمت غیر قطعی و کاپرا 2 را به صورت فروش فوری با قیمت قطعی از ساعت 9 صبح روز یکشنبه  24 مرداد ماه 1400تا ساعت 16روز یکشنبه 31 مرداد ماه 1400و یا تا زمان تکمیل ظرفیت به فروش می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ فروش این محصولات تنها به شکل اینترنتی و به صورت فوری با قیمت قطعی و پیش فروش با قیمت غیر قطعی می‌باشد.

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه‌ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه آنها مسترد خواهد شد.

در طرح مذکور، وانت کارا مورد نظر به سیستم تهویه مطبوع ، کیسه هوای ایمنی (سرنشین + راننده) و سیستم رادیو پخش  USBمجهز می‌باشد. ضمن اینکه طراحی صندلی و سقف کاذب و افزوده شدن قفل مرکزی از دیگر تغییرات این خودرو محسوب می‌شود.

همچنین سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل با قابلیت کنترل الکتریکی درگیری دیفرانسیل جلو، سیستم راهیاب با نقشه کامل ایران ، دوربین عقب ، کنترل سیستم مالتی مدیا از طریق فرمان و کیسه هوای ایمنی ( سرنشین +راننده) از مشخصات این وانت کاپرا به شمار می‌آید.

قابل ‌ذکر است متقاضیان خودرو می‌توانند برای استفاده از شرایط فروش صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق آدرس www.bahman.ir اقدام نمایند.

برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین ثبت نام ایران خودرو (جزییات دور جدید) بررسی کامل لاماری آرین موتور؛ اولین کراس اوور اسپرت دانگ فنگ در ایران پراید ۱۴۳میلیون شد/ قیمت ساینا، کوییک و تیبا + جدول ثبت نام ایران خودرو (تحویل یک ساله +لینک) قیمت تیبا به مرز ۱۵۱ میلیون تومان رسید + جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام خودرو ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت

طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و دومین جلسه حراج شمش طلا امروز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه با حضور فعالان صنعت طلا و صادرکنندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد.

زمان حراج جدید سکه مشخص شد

 

در این جلسه 230 کیلو گرم شمش طلا استاندارد با عیار 995 در هزار توسط صادرکنندگان عرضه شد که از این مقدار 79 کیلوگرم معامله شد. میانگین قیمت شمش طلای معامله شده در این جلسه، 4 میلیارد و 643 میلیون تومان به ثبت رسید.

لازم به ذکر است، طی 22 جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود 3 تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، براساس تازه‌ترین خبری که از مرکز مبادله ایران منتشر شده، با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند. 

بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد. با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ
  • اومودا 7 و اکسلانتیکس ES؛ دو خودرو جدید چری در راه بازار / نمایشگر بزرگی که حالت کشوئی دارد! (+تصاویر)
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول