Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: سطح انتظارات از باشگاه فولاد بالا رفته و سال آینده باید بین ۳ تیم برتر لیگ باشیم.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت باشگاه فولاد خوزستان، امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در مراسم تکریم سعید آذری مدیرعامل پیشین باشگاه فولاد خوزستان و معارفه حمیدرضا گرشاسبی اظهار داشت: فولاد خوزستان در حوزه تولید فولاد رتبه دوم کشور پس از فولاد مبارکه اصفهان را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در یک جامعه آماری ۱۳ هزار پرسنل داخل شرکت و ۵ هزار نفر بازنشسته هستند و به طور کلی یک جامعه ۱۰۰ هزار نفری است، در واقع فولاد خوزستان یک شهر ۱۰۰ هزار نفری است که در خوزستان و یکی از استراتژیک‌ترین مناطق کشور، استراتژیک‌ترین کالا را تولید می‌کند.

ابراهیمی با بیان اینکه فولاد خوزستان نقش کلیدی را در صنعت کشور بازی می‌کند، ادامه داد: فولاد خوزستان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، ساخت باشگاه در سنوات قبل را در کارنامه عملکردی خود دارد. باشگاه خوزستان یکی از دلخوشی‌های مردم استان در شرایط بد اقتصادی است و قهرمانی باشگاه فولاد خوزستان نتیجه کار جهادی است.

وی با بیان اینکه ما مالکیت مادی باشگاه را داریم، اما مالکیت معنوی باشگاه فولاد خوزستان از آن مردم استان است، عنوان کرد: استفاده از نیرو‌های بومی در فوتبال اهمیت دارد. باشگاه‌ها در دنیا به عنوان بنگاه اقتصادی شناخته می‌شوند و عمدتا محل درآمدزایی برای سرمایه‌گذاران هستند، اما در کشور ما شرکت‌های صنعتی باشگاه‌ها را حمایت می‌کنند. من از مدیریت جدید باشگاه می‌خواهم که با به خدمت گرفتن متخصصین استعدادیابی، جوانان و بازیکن‌های نخبه را از محلات و شهر‌های استان کشف کنند.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: انتظار ما از باشگاه به عنوان بنگاه اجتماعی این است که نقش بسزایی در بحث مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه ذی نفعان اعم از پرسنل، خانواده پرسنل، بازنشستگان و حتی روستا‌های اطراف داشته باشد.

وی با بیان اینکه کنترل هزینه‌ها و درآمدزایی، مسئولیت اجتماعی و بار فرهنگی نام باشگاه از دیگر انتظارات ما هست، گفت: قرار است که در هیئت مدیره تغییراتی صورت بگیرد و از نیرو‌های متخصص و بومی استفاده شود و بدین شکل هیئت مدیره را ارتقا دهیم و از ۳ به ۵ عضو مبدل شد و در این تغییرات آقایان رضایی، مقدسی و گرشاسبی به مجموعه باشگاه فولاد اضافه شدند. گرشاسبی یک نیروی بومی و با تجربه و نیروی توانمند است.

ابراهیمی تاکید کرد: اکنون سطح انتظارات از باشگاه فولاد بالا رفته است، فولاد باید در مسابقه سوپر جام به دنبال قهرمانی باشد و در سال آینده بین ۳ تیم برتر حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: بیانیه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در خصوص تغییرات اخیر این باشگاه

انتهای پیام/

برچسب ها: فولاد خوزستان امین ابراهیمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد خوزستان فولاد خوزستان امین ابراهیمی باشگاه فولاد خوزستان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند/ برخی برای تکدی‌گری خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، مهدی ابراهیمی در گفتگویی با بیان اینکه تکدی‌گری به عنوان یک آسیب اجتماعی شناخته می‌شود، اظهارکرد: برهمین اساس، طبق قانون، شناسایی و جمع‌آوری متکدیان در معابر شهری، با همکاری نیروی انتظامی را در دستورکار خود داریم. وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۴۷۰۰ نفر متکدی در سطح شهر شناسایی و به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شده‌اند، گفت: ۷۵ درصد این افراد «آقا»، ۱۹ درصد «بانوان» و ۶ درصد هم کودکان زیر ۱۸ سال هستند. معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد افزود: متاسفانه تست اعتیاد بیش از ۱۸۹۰ نفر از متکدیان، مثبت بوده که با هماهنگی مقام قضایی و همکاری بهزیستی به کمپ‌های درمان اعتیاد رایگان و دولتی تحویل شده‌اند. ابراهیمی تصریح کرد: علاوه بر این، ساماندهی متکدیان اطراف حرم مطهر رضوی نیز با همکاری مسئولین مربوطه صورت گرفته در همین قالب، بیش از ۷۹۰ نفر به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شدند. ابراهیمی اظهارکرد: متاسفانه شایع‌ترین موضوع در پدیده تکدی‌گری، سواستفاده از احساسات زائرین و مجاوران است که متکدیان حرفه‌ای با شیوه‌های متنوع و مختلفی همچون استفاده از عروسک به‌جای نوزاد و تغییر ظاهر از مرد به زن، به تکدی‌گری می‌پردازند. وی گفت: سالمندان و زنان، بیش از سایر گروه‌های سنی در معابر و چهارراه‌ها حضور دارند و دلیل آن هم، کمک بیشتر مردم به این گروه‌های سنی است. 46 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901231

دیگر خبرها

  • موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • ظرفیت کشور از اتباع اشباع شده است
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند/ برخی برای تکدی‌گری خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند
  • ۴۰ درصد متکدیان معتادند
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم