Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- با تغییراتی که در باشگاه فولاد خوزستان رخ داده است سئوالاتی درباره ادامه کار جواد نکونام در این تیم ایجاد شده؛ در حالی که تیم سایپا هم مذاکراتی با نکونام انجام داده است.

جواد نکونام از لیگ نوزدهم به عنوان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان انتخاب شد. نکونام در اولین فصل حضورش در فولاد توانست سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی در فصل بیستم هرچند در رقابت‌های لیگ برتر در رده ششم قرار گرفت و صاحب سهمیه نشد اما این ناکامی را با قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه مستقیم آسیا جبران کرد.

نکونام بعد از قهرمانی با فولاد یکی از شروط ادامه همکاری خود را با این تیم تداوم حضور سعید آذری مدیرعامل باشگاه عنوان و از وی حمایت کرد.

با تغییراتی که امروز شنبه در فولاد نهایی شد، حمیدرضا گرشاسبی جای سعید آذری را در فولاد گرفت تا ابهاماتی پیرامون وضعیت کادر فنی این تیم و جواد نکونام ایجاد شود.

نکونام در هفته‌های گذشته از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشت که در نهایت دو تیم مثل ذوب آهن و پیکان سرمربیان خود را انتخاب و گزینه‌های نکونام را محدودتر کردند.

دیگر تیمی که با نکونام مذاکره داشته، سایپا است که در پایان فصل قبل به لیگ دسته اول سقوط کرد. سایپایی‌ها می خواهند بازگشت سریع السیری به لیگ برتر داشته باشند و به دنبال خرید امتیاز تیم تازه لیگ برتری شده هوادار هستند.

در مذاکرات سایپا با سرمربی فولاد این‌طور عنوان شده است که نکونام با سایپا فصل بعد در لیگ برتر خواهد بود اما خرید امتیاز هوادار، بودجه چندان زیادی برای بستن تیم قدرتمند برای سایپا باقی نمی گذارد.

این موضوع یکی از عوامل تردید نکونام برای جدایی از فولاد شده است. همچنین پیگیری های خبرنگار مهر نشان می دهد مسئولان باشگاه فولاد هم پیشنهاد مالی سنگینی به نکونام داده اند و این مورد هم باعث شده تا احتمال ماندن نکونام در خوزستان قوت بگیرد.

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده مذاکره گرشاسبی مدیرعامل جدید فولاد با نکونام به کجا می رسد و آیا این مربی سومین سال حضورش در فولاد را تجربه می کند یا خیر.

 

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جواد نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت باشگاه استقلال با درخواست ویژه نکونام برای طرفداران

 به پیشنهاد جواد نکونام سرمربی استقلال و موافقت باشگاه، تمرین فردا با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

آبی پوشان از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی تمرین خود را آغاز می‌کنند و هواداران با حضور در کمپ می‌توانند از تیم محبوب خود حمایت کنند.

استقلال روز دوشنبه هفته آینده در هفته بیست و ششم در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن می‌رود.

منبع: مهر

tags # جواد نکونام ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • تمرین استقلال در حد یک مسابقه رسمی! (عکس)
  • موافقت باشگاه استقلال با درخواست ویژه نکونام برای طرفداران
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • هاشم بیک زاده: مهرداد پولادی پیراهن مسی را گرفت ولی در نهایت به جواد نکونام رسید / فیلم
  • عکس| حمایت آقای گل استقلال از جواد نکونام