Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – آرسنال اولین بازی‌اش در لیگ برتر انگلیس را با شکست ۲ بر صفر مقابل تیم برنتفورد به پایان برد. این باخت مقابل تیم تازه‌وارد به لیگ برتر خشم هواداران آرسنال را برانگیخت و واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی نسبت به این موضوع ایجاد کرد.

برخی از هواداران این تیم که تعدادشان کم هم نیست خواستار متلاشی شدن کامل این تیم و بازسازی آن هستند! آن‌ها همچنین خواستار اخراج سرمربی تیم میکل آرتتا نیز هستند و معتقدند با وجود او آرسنال به هیچ پیشرفت و جایگاه مناسبی در لیگ انگلیس نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از آن‌ها نیز از مدیران تیم خواسته‌اند که برای تقویت تیم اقدام کرده و بازیکنانی را در پست‌های دروازه‌بانی دفاع راست خط هافبک و همچنین خط حمله جذب کنند.

بعضی از واکنش‌های طرفداران توپچی ها در توئیتر را در ادامه می‌خوانید:

یکی از آن‌ها نوشته: هر چه می‌خواهم اسم آرتتا را بلندتر فریاد بزنم و به او اعتراض کنم باز هم نمی‌توانم حق مطلب را ادا کنم. مدیران باشگاه هم در این مورد مقصر هستند. خیلی ساده می‌توان فهمید که هیچ بازیکن بزرگی در ترکیب تیم ما وجود ندارد. قلب من دیگر طاقت این همه رنج را ندارد و من امیدوارم که خدا من را از شر حمایت از آرسنال خلاص کند.

دیگری اینطور نوشته: آرسنال تیمی است که در شرایط فعلی فقط باید متلاشی شود و همه به خانه‌های خود برگردند. 

یک کاربر دیگر که از طرفداران آرسنال است توئیت زده: این اوضاع واقعاً دیوانه کننده است. از زمانی که کروئنکه مالک باشکاه شده داستان همیشه همینگونه بوده. ۱۲ سال است که ما داریم رنج می‌کشیم و اتفاق مثبتی نمی‌افتد.

یک هوادار دیگر از تمام شدن مهلت آرتتا نوشته و گفته: الان مسئله باختن آرسنال مطرح نیست بلکه چگونگی این شکست است که ناراحت‌کننده است. بدون جنگندگی، بدون روحیه، بدون برنامه، این آرسنال هیچ‌چیز ندارد. بن وایت در دفاع افتضاح بود، پپه، لنو و ژاکا اصلاً در بازی نبودند و البته برنتفورد عالی بود و فقط می‌دوید و می‌جنگید، این یعنی فوتبال واقعی.

بعضی از طرفداران آرسنال هم دلتنگ آرسن ونگر شده‌اند: شما هم مثل من دل‌تان برای ونگر تنگ شده؟ آرتتا می‌داند که چه بلایی دارد سر اسپانسرها می‌آورد؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرسنال آرسنال خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم

آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در خانه تاتنهام به برتری 3-2 دست یافت و موقتا صدرنشین لیگ شد.

دانلود (9.3MB)

دیگر خبرها

  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • اعتراف یک تحلیلگر صهیونیستی به متلاشی شدن حکومت اسرائیل! + فیلم