Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-وضعیت فوق حاد کرونایی حاکم بر هرمزگان سبب شد قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه با اعزام ۳۷ نیروی پزشک، پرستار و بهیار به کمک مدافعان سلامت این استان بیاید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، شرایط فوق حاد کرونایی بر هرمزگان سایه افکنده و روزانه شمار زیادی از بیماران روانه بیمارستان‌های استان می‌شوند، این در حالی است که روزانه بسیاری از افراد به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلستان در قله پیک پنجم کرونا/تعداد بیماران بدحال روبه افزایش استآمار کرونا در ایران| فوت 466 نفر در 24 ساعت گذشتهطغیان سهمگین کرونا در لرستان / مدافعان بی‌ادعای سلامت در آتش بی‌توجهی‌ها می‌سوزند / کادر درمان خسته شده‌اند + فیلم

در مرداد سال جاری شاهد سیاه‌ترین روزهای کرونایی در هرمزگان هستیم و تاکنون با گذشت حدود 3 هفته بیش از 300 بیمار جان خود را از دست داده‌اند و از طرفی نیز میزان افراد بستری به رقم بالای 1400 نفر رسیده و تخت برای بستری سایر بیماران مبتلا نیست.

شرایط نابسامان افزایش بیماران و جان باختگان از یک سو، کمبود پزشک و پرستار و کادر درمان از سوی دیگر سبب شده این روزها هرمزگان حال خوبی نداشته باشد و در ماتم از دست دادن جان‌های عزیز زیادی عزادار و غم‌زده باشد.

در همین ایام با تدبیر مقام معظم رهبری و دستور به نیروهای مسلح برای بسیج امکانات و ظرفیت‌ها، نیروی زمینی سپاه به مرکزیت قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره در استان هرمزگان اقدام به اعزام نیروی امدادرسان درمانی کرد.

در اولین مرحله اعزام 37 نیروی پزشک، پرستار و بهیار از نقاط مختلف کشور عازم بندرعباس شدند تا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان قرار گرفته و بخشی از مشکلات حوزه درمان استان را کاهش دهند.

در ادامه گزارش ویدئویی تسنیم از اعزام 37 نیروی پزشک، پرستار و بهیار از سوی قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه به بیمارستان‌های هرمزگان را مشاهده خواهید کرد:

انتهای پیام/864/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس نیروی زمینی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی امروز در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» اظهار کرد: چهار گروه مهندسی مرز نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است و اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می شود.

مکفی ادامه داد: منطقه شمال شرق استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استان‌ها اداره کنیم.وی گفت: مرز افغانستان نیز از مهر ۱۳۹۷ به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ حمله جدید به المالکیه
  • آژیر خطر در کریات شمونا از بیم حمله پهپادی به صدا درآمد
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!