Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی خادمی از اجرای طرح ممنوعیت سفرها به استان در پی اعلام تعطیلی از دوشنبه هفته جاری خبر داد .

به گزارشخبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست دکتر رئیسی رییس جمهور  و با حضور مسئولین و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده بود،اظهارکرد: با توجه به وضعیت نامناسب کشور به جهت رشد و شیوع بالایی که بیماری در پیک پنجم پیدا کرده است، با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد از روز دوشنبه هفته جاری تعطیلی ها برای مهار بیماری تا شنبه هفته آینده اعمال شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این تعطیلی در قالب طرح هوشمند دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال خواهد شد و ترددها بین شهرهای کشور با توجه به وضعیت نامطلوب کرونایی به شدت کنترل می شود  .

خادمی تصریح کرد: در تصمیم امروز ستاد مقرر گردید میزان جرایم ترددها به دو برابر افزایش یابد و علاوه بر آن این جرایم مشمول جریمه نیز خواهد بود و برای بازپرداخت آن محدودیت زمانی در نظر گرفته می شود .

استاندار لرستان بیان  کرد: با توجه به وضعیت حاکم بر کشور به لحاظ شیوع ویروس جهش یافته دلتا، به اطلاع می رساند طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا ترددها از روز دوشنبه هفته جاری با ممنوعیت مواجه خواهد بود و هم وطنان برای سفر به لرستان برنامه ریزی نکنند .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوشنبه تعطیلی کرونادرایران ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان ابری در آدینه استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد که امروز در ساعت‌های ظهر و بعدازظهر رشد ابر و عمدتا در ارتفاعات و نیمه شرقی استان رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

از شنبه تا دوشنبه جو استان نسبتا آرام خواهد بود، اما در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب به ویژه دوشنبه، افزایش ابر و افزایش سرعت باد دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • افزایش ۲ برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • آسمان ابری در آدینه استان
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود