Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد از آغاز ثبت نام در مقطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون در این مرکز خبر داد .

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی، مهسا پرنیان اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون برای نیمسال تحصیلی مهرماه سال جاری، در ۱۳ رشته دانشجو می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر اینکه مهلت ثبت نام در مراکز علمی کاربردی سطح استان از ۲۴ مردادماه جاری آغاز شده و تا ۳۱ مردادماه ادامه دارد، افزود: داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این مرکز، از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.or  اقدام کنند.

پرنیان عناوین این رشته ها را شامل کاردانی حرفه ای حقوق گرایش دستیاری مشاغل حقوقی، حقوق گرایش دستیاری حقوق امور قضایی، شبکه های کامپیوتری، فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه های گسترده، شبکه های کامپیوتری، نرم افزار گرایش برنامه سازی کامپیوتری، روابط عمومی، و کاردانی حرفه ای امور فرهنگی ذکر کرد.

وی همچنین رشته های کارشناسی حرفه ای را شامل خدمات حقوقی ثبت و دفاتر اسناد رسمی، روابط عمومی، مدیریت امور فرهنگی، مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این مرکز دارای ۱۵ کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی درحوزه صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر است، خاطرنشان کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد بیش از یک دهه در پذیرش دانشجو در استان تجربه دارد.

پرنیان همچنین اعطای مدرک معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پایین ترین میزان شهریه در بین دانشگاه‌های حضوری، امکان تقسیط شهریه، بهره مندی از وام شهریه در طول تحصیل، تشکسل کلاس ها در خارج از ساعت اداری جهت تسهیل تحصیل دانشجویان شاغل،  عدم نیاز به گذراندن دوره پیش دانشگاهی، عدم محدودیت در نوع دیپلم، معافیت تحصیلی مشمولان نظام وظیفه، را از ویژگی‌های تحصیل در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه بجنورد ذکر کرد.

وی با بیان اینکه مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد نخستین و بزرگترین مرکز علمی کاربردی استان است، افزود: این مرکز طی سال های تحصیلی گذشته جزء پنج مرکز برترعلمی کاربردی جهاددانشگاهی در سطح کشور شناخته شده است .

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲- ۳۲۲۸۵۷۴۱-۰۵۸ و ۰۹۳۶۱۷۴۷۷۱۲ تماس حاصل نموده و یا به مرکز آمورش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی خراسان شمالی به نشانی کیلومتر ۵ جاده بجنورد –اسفراین، ابتدای سایت اداری ارکان، روبروی جایگاه گاز سی ان جی مراجعه نمایند .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پذیرش دانشجو مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد استانی علمی و آموزشی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد

دومین و آخرین روز نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ با شرکت بیش نیم میلیون داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی آغاز شد.

به گزارش ایسنا، نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ برای داوطلبان چهار گروه آزمایشی علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی، زبان‌های خارجی و هنر روز گذشته پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه جاری در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

دومین و آخرین روز نوبت دوم کنکور نیز با شرکت بیش نیم میلیون (۵۰۱ هزار) داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی آغاز شد.

در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آن‌ها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳ یکی از مهم‌ترین تغییرات آزمون امسال در مقایسه با سال گذشته است.

آزمون سراسری از سال ۱۴۰۲ فقط برای دروس تخصصی هر یک از گروه‌های آزمایشی برگزار شد. اما دروس عمومی در سابقه تحصیلی داوطلبان وجود داشته و در نمره کل سابقه تحصیلی لحاظ شد.

داوطلبان می‌توانند در یکی از سه گروه اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) مختلف در دو نوبت آزمون شرکت کنند، ولی در صورت تغییر گروه آزمایشی در نوبت دوم آزمون، باید گروه مورد نظر را برای پذیرش در دانشگاه (در مرحله انتخاب رشته) انتخاب کنند و امکان انتخاب رشته از هر دو گروه اصلی میسر نیست. البته باید توجه داشته باشند که سوابق تحصیلی کامل مربوط به گروه آزمایشی مورد نظر را نیز باید دارا باشند و درصورتی که در یک یا چند درس، سابقه تحصیلی لازم برای گروه آزمایشی درخواستی را نداشته باشند نمرات آن دروس صفر لحاظ می‌شود.

برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

نوبت دوم آزمون سراسری تیر ماه برگزار می‌شود و نمرات کنکور سال گذشته همچنان معتبر است؛ یعنی دو آزمونی که سال گذشته برگزار شد، همچنان نمراتشان معتبر است در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد داوطلبان می‌توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند یا به سازمان سنجش اجازه بدهند نمره بالاتری را برای آن‌ها لحاظ کند.

کارنامه اولیه داوطلبان نوبت اول نیمه مرداد ماه جاری اعلام می‌کنیم و همزمان چند روز بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • آغاز ماراتن کنکور داوطلبان رشته علوم تجربی در قم
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز رقابت داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در رشته علوم تجربی
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد