Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی بهرامی‌زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی  در نشست انعقاد قرارداد با دو شرکت دانش‌بنیان برای واگذاری زمین، با گرامیداشت "روز ملی حمایت از صنایع کوچک" گفت: در این شهرک از امروز واگذاری زمین به ۱۹ کارگاه تولیدی و واگذاری اراضی بین ۲۰۰ تا ۲ هزار مترمربع در کمیته راهبری شهرک با اولویت شرکت‌های دانش بنیان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: تمامی واگذاری‌های زمین در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق در قالب فراخوان عمومی و ارایه در سایت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی به صورت واگذاری الکترونیکی قابل مشاهده و در دسترس است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: در این راستا امروز ۲ قرارداد واگذاری زمین در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق در قالب واحد‌های کارگاهی و طرح‌های تحقیق و توسعه با ۲ شرکت دانش بنیان در محل این شرکت منعقد می‌شود.

بهرامی زاده بیان کرد: راهبرد جدید امسال سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و به تبع آن این شرکت در واگذاری زمین در سطح شهرک‌های صنعتی، اولویت دادن به شرکت‌های دانش بنیان دارای مجوز از معاونت علمی – فناوری ریاست جمهوری است.

او تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون هفت مورد واگذاری زمین به شرکت‌های دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی انجام گرفته و هم اینک نیز ۵۱ تقاضا از این شرکت‌ها و ۳۶ تقاضا از واحد‌های فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری به شرکت شهرک‌های صنعتی استان رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تاکید کرد: بسته به تقاضای شرکت‌های دانش بنیان و شهرک‌های مورد نظرشان، با سرعت زمین به آن‌ها در شهرک‌های صنعتی واگذار می‌شود و در مورد واحد‌های فناور نیز در صورتی که مجوز از پارک علم و فناوری یا دانشگاه‌ها و مراکز علمی مختلف و تقاضا برای استقرار در شهرک‌های صنعتی داشته باشند در اولویت دریافت زمین قرار می‌گیرند.

انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت های دانش بنیان واگذاری زمین شهرک های صنعتی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی شرکت های دانش بنیان واگذاری زمین شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه مراغه گفت: به منظور ایجاد و گسترش همکاری‏‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش‏ بنیان، تفاهم نامه  مشترک همکاری دانشگاه مراغه با شرکت صنعتی فولاد ماهان تبریز منعقد شده است.

محمد زادشکوریان افزود: استانداردسازی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش بنیان با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فنّی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص از دیگر اهداف این تفاهم نامه صنعتی و آموزشی است.

وی اضافه کرد: بهره‏ مندی از توانمندی‏‌های نیروی انسانی، دانش فنّی، تجهیزات و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی به منظور حل معضلات و چالش های صنعت فولاد در اولویت برنامه‌های دانشگاه مراغه و این شرکت خواهد بود.

به گفته رئیس دانشگاه مراغه، ایجاد زمینه برای کارآموزی دانشجویان و فرصت مطالعاتی اساتید در این تفاهم نامه آمده است.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان