Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – نفرات برتر مسابقه عکس "بانوی ایران زمین" از بین ۳۵۰ عکاس با داوری داوران به نام از جمله نیکی کریمی و نرگس آبیار در جزیر کیش معرفی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، داوران این رویداد هنر عکاسی موفق شدند برترین‌های این جشنواره را از میان 350 عکاس که دو هزار و 200 قطعه عکس به دبیرخانه این رویداد هنری ارسال کرده بودند، برگزینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه با محوریت آداب، رسوم و آیین‌های سنتی بانوان با اقوام مختلف ایرانی، انواع پوشش و حجاب زنان، هنرهای دستی بانوان و حس مادرانه در فرهنگ غنی اقوام ایرانی با حضور داوران حسین تهوری، نرگس آبیار، مریم زندی، نیکی کریمی و جمشید بایرامی در دو بخش‌ "تک عکس و مجموعه عکس" با موضوع زن در اقوام ایرانی به کار خود پایان داد.

بنا به این گزارش، در بخش تک عکس هر یک از شرکت کنندگان مجاز به ارسال حداکثر 5 اثر و در مجموعه عکس هم هر یک از اینی هنرمندان مجاز به حداکثر 10 عکس بودند.

در بخش تک عکس، تعداد 60 عکس از 48 هنرمند شامل مهدی طاهری، نغمه مقصودلو، همایون کشورپرست ناوی، امیر عنایتی، ایوب قادری، بابک مهر افشار، علی حسن زاده، فرهاد زرگریان اهری، فرید آزادی، کیوان جعفری، مبین مایلی، محسن زارعی، محسن کابلی، محمد رضایی، محمدرضا بهمرام، محمدرضا دهقان پور، محمد رضا عباسی، محمودرضا معین پور، مریم آل مومن دهکردی مصطفی حسن زاده، مهدی ایمانی، ابراهیم فلاح، ارغوان کردی، اسحاق آقایی، اصغر بشارتی، افشین میرزایی، بهزاد نعمتی، جمشید فرجوند فردا، جواد رضایی سالانقوچ، حسین خسروی، داود ایزدپناه، زهرا اخوان صراف، زهره لک، زینب مختاری، ژاله بهرامی، سارا رجایی، سحر شمسی پور، سعید سروش، سعید رضا مقصودی، سمانه اصغری، سید علی رضویان، سید هاتف حسینی، طاهره رخ بخش زمین، عباس رحمانی، عباس ولدی، عرفان سامان فر، عرفانه سعیدیان و یاسر محمد خانی، به نمایشگاه عکس "بانوی ایران زمین" راه یافتند.

همچنین در بخش مجموعه عکس این نمایشگاه هم آثار 8 عکاس شامل "احسان جزینی، اسحاق آقایی، جمشید فرجوند فردا، حسن غفاری، سید مصلح پیر خضرانیان، داود ایزدپناه، مهدی محبی پور و هادی دهقان پور" به نمایشگاه عکس "بانوی ایران زمین" راه پیدا کرده بود.

کمیسیون مقام زن؛ فرصتی برای ارائه دستاوردهای بانوی ایرانی به جهان یک بانوی ایرانی در جمع 40 استاد برتر جوان دنیا قرار گرفت گیلان| گله‌مندی خانواده‌ها از ضعف نظارت بر آشفته بازار طراحی و دوخت پوشش بانوی ایرانی+ فیلم

جزیره کیش به عنوان یکی از مهمترین جزایر خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است.

انتهای پیام/7558/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بانوی ایران زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه یازدهمین همایش سراسری مسؤولان جوامع فرهنگی قرآنی عصر که امروز در سالن غدیر مجتمع یاوران مهدی شهر مقدس قم با معرفی و تقدیر از نفرات برتر پویش ستاره‌های زمین برگزار شد.

در بخش همایش ستاره‌های زمین و فضای مجازی آقای نصری از استان کرمان، در بخش ستاره ساز و فضای مجازی آقای میراحمدی از استان چهارمحال‌وبختیاری با کشف ۶۰۰ مربی ستاره ساز و در بخش سرکشی از جلسات خانگی آقای قادری از استان یزد حائز رتبه برتر شدند.

همچنین در شاخص میز معرفی پویش ستاره‌های زمین و سرکشی از جلسات خانگی آقای جهان‌آرا از استان همدان، در شاخص تبلیغات محیطی حجت‌الاسلام دهقان‌دار از استان البرز و در شاخص برگزاری نمایشگاه ستاره‌های زمین آقای روزبه از استان فارس رتبه‌های برتر را کسب کردند.

کد خبر 6089236 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم