Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد مدیران آلومینیوم اراک قصد ادامه همکاری با علیرضا منصوریان را ندارند.

به نظر می رسد آلومینیوم اراک نمی خواهد با علیرضا منصوریان ادامه همکاری داشته باشد و از این رو به فکر استخدام مربی جدید افتاده است.

به گزارش خبرنگار طرفداری، حمید مطهری و غلامرضا عنایتی دو گزینه ای هستند که باشگاه آلومینیوم برای نشستن روی نیمکت خود در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد رضا عنایتی، او پیش از این نیز زمانی که رسول خطیبی از آلومینیوم جدا شده بود گزینه اراکی ها بود ولی نمی خواست از تیم هوادار جدا شود. اکنون گزینه عنایتی مجددا روی میز مدیران آلومینیوم آمده و صحبت هایی نیز در این خصوص انجام گرفته است.

گزینه دیگر آلومینیوم اراک، حمید مطهری است. مطهری از باشگاه های مختلفی پیشنهاد داشته و مذاکراتی با آلومینیوم اراک نیز داشته است. هرچند او هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته است.

علاوه بر این دو گزینه، احتمال حضور مجدد رسول خطیبی روی نیمکت اراکی ها همچنان وجود دارد.

 

همچنین بخوانید:

رسول خطیبی به یک شرط به اراک برمی گردد

 

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات جواد زرینچه: خودشان نگذاشتند استقلال با حجازی قهرمان آسیا شود، انداختند گردن من! مهدی قائدی وارد دوحه شد / ادعای الرایه قطر حامد لک با دستبند در دادسرای تبریز؟ | دروازه بان پرسپولیس با وثیقه آزاد شد ادمیلسون، هافبک سابق بارسلونا: پاریس برای قهرمانی اروپا باید رهبر قابل اتکایی داشته باشد/ مصاحبه اختصاصی طرفداری ادعای جنجالی MD؛ رئال مادرید فصل آینده در لیگ برتر انگلیس!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل چهارم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم

آل‌کثیر با دبل خود پرسپولیس را چهار گله کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی کردند.

پاس در عمق به آل‌کثیر و شوت محکم و پشت محوطه جریمه او چهارمین گل پرسپولیس را رقم زد.

گل چهارم پرسپولیس به آلومینیوم کد خبر 748175

دیگر خبرها

  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • زیباترین شب فوتبالی اراک 
  • صعود تراکتور در ضیافت پنالتی‌ها
  • گل چهارم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • گل دوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • گل اول پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • سوپرگل اورونوف به آلومینیوم اراک | ببینید
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!