Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای آمریکایی بعد از انجام یک عملیات هلی برن یک شهروند سوری را در حومه دیرالزور بازداشت و منزلش را ویران کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، تفنگداران دریایی آمریکا با چهار هواپیما در روستای محمیمیده در حومه غربی دیرالزور عملیات هلی برن انجام دادند و یک غیرنظامی را بازداشت کرده و به مکانی نامعلوم بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول سال‌های گذشته نیروهای آمریکایی در روستاهای سوری دست به عملیات هلی برن زده و عناصری که دمشق آنها را مزدوران واشنگتن می‌داند را بازداشت کرده و به عراق منتقل می‌کنند.

شنبه هفت اوت نیز نیروهای آمریکایی ده‌ها عضو داعش را از زندان‌های نیروهای سوریه دموکراتیک به پایگاه نظامی در استان حسکه منتقل کردند.

سانا به نقل از منابع تاکید کرد، نیروهای آمریکایی ۴۰ عنصر تروریستی داعش از زندان الثانویه الصناعیه که در ورودی جنوب شهر حسکه است به پایگاهش در شهر الشدادی منتقل کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا سوريه نیروهای آمریکایی هلی برن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد + فیلم

دریافت 12 MB

«ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم در حین ترک صحنه عملیات ضد صهیونیستی در شهر رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با پخش تصاویری از این تصادف افزود که خودروی حامل بن گویر در اقدامی غیرقانونی از چراغ قرمز عبور کرد و باعث بروز سانحه رانندگی شد که بر اثر آن خودرو حامل وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی واژگون شد.

رسانه های رژیم صهیونیستی عصر امروز (جمعه) از مجروح شدن یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر حمله با چاقو در شهر رمله خبر دادند و افزودند: در این حمله، یک زن شهرک‌نشین صهیونیست به شدت مجروح شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی عامل این حمله توسط پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

پیشتر نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کردند که یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، هدف حمله با سلاح سرد قرار گرفت.

به گفته این رسانه‌ها، مجری این عملیات به شهادت رسیده است.

دو روز پیش از آن نیز رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع عملیات ضدصهیونیستی در شهر اشغالی قدس خبر داد و اعلام کرد که یک عملیات زیرگیری با خودرو در قدس روی داده و دو نفر زخمی شده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد + فیلم
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • بازداشت بیش از ۱۰۰حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی؛ این بار در تگزاس
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم