Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:« با توجه به انتشار ادعا و اطلاعیه هایی از سوی افراد و دستگاه‌های مختلف مبنی بر عدم صدور مجوز واردات واکسن کرونا توسط سازمان غذا و دارو به اطلاع می رساند، ادعاهای مطرح شده خلاف واقع بوده و فاقد هرگونه مدارک و مستندات معتبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان غذا و دارو ضمن رد ادعاهای مطرح شده تمامی مدارک و مستندات مربوط به معرفی نامه و سایر مدارک را برای شفاف سازی اذهان عمومی، ذینفعان و دستگاه‌های مرتبط را در سایت سازمان غذا و دارو طی روزهای آتی بارگذاری و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد داد.

شایان ذکر است است که ۳ معرفی نامه برای تنها شرکت معرفی شده توسط اتاق بازرگانی تهران صادر شده است، که تاکنون موفق به واردات هیچ واکسن کرونایی نشده است.

همچنین برای جمعیت هلال احمر نیز مجوز واردات حتی با وجود قیمت بالای واکسن مدنظر برای این جمعیت، صادر شد که در آن برهه زمانی نیز نتوانستند واکسنی را وارد کنند.

لازم به ذکر است در شرایط کنونی طرح ادعاهای خلاف واقع و غیرمستند موجب تشویش اذهان عمومی بوده و سازمان غذا و دارو در راستای صیانت از حقوق عموم جامعه با عنوان اتهام زنی و تشویش اذهان عمومی موضوع را در مراجع قضایی علیه افراد مفتری، طرح دعوا خواهد کرد.»

نمونه معرفی نامه صادر شده:

پربیننده ترین عکس های تکان دهنده از وضعیت کرونا در مشهد دوشنبه تا شنبه هفته آینده تعطیل شد مساله‌ای مهمتر از واردات واکسن در زمینه تخصیص ارز نداریم / همه توان دولت برای موضوع کرونا بسیج شده است فایزر به سبد واکسیناسیون کشور افزوده خواهد شد رکورد متوفیان در تهران شکست

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو سازمان غذا و دارو معرفی نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در این مراسم با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز  در کسوت معلمان جامعه هستند و از محورها و ماموریت‌هایی  که تبلیغات اسلامی در این حصوص تلاش می‌کند مسئله رصد و کارهاو اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا وآمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی با اشاره به نامه ۱۰ سال پیش مقام معظم رهبری به دانشجویان امریکا افزود: منشاء این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به اینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگینتر می‌کند باید جهاد تبین کنیم.
سپس در پایان مراسم با تقدیر از حجت اسلام یداللهی حجت اسلام حسین حسن نژاد را به سمت مسئول تبلیغات اسلامی جغتای معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • خبر جدید وزیر صنعت برای بازار خودرو؛ تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت