Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: توسعه تلفن ثابت بر بستر کابل نوری و اتصال مناطق جدید الحداث بر اساس شرایط و استاندارهای شرکت مخابرات به شبکه فیبرنوری تحت عنوان FTTH از استراتژی‌های منطقه است.

وی افزود: در حال حاضر بخش قابل توجه‌ای از نقاط مختلف استان مجهز به این تکنولوژی بر بستر فیبرنوری هستند که تحقق 100 درصدی اهداف این شاخص در استان، بیانگر بیلان کاری و موفقیت مخابرات منطقه در این حوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه در سال 96، 151 مشترک FTTH در استان وجود داشت خاطرنشان ساخت: در حال حاضر پنج هزار و 43 پورت FTTH در استان به مشتریان متقاضی واگذار شده است.

حکمت تصریح کرد: مشتریان با بهره‌گیری از FTTH  می‌تواند چندین خط تلفن تحت مالکیت خود را در یک منزل مسکونی داشته باشد.  

وی با اشاره هزینه‌های نگهداری و دایری‌های جدید خطوط تلفن ثابت و همچنین استقبال مردم از این محصول مخابراتی افزود: مخابرات منطقه به منظور تسریع در واگذاری امتیاز خطوط تلفن ثابت برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده را در نظر گرفته است که نسبت به اجرای آنها اقدام نموده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه همکاری و تعامل مشتریان در پرداخت به موقع قبوض تلفن ثابت می‌تواند مخابرات را در رسیدن به اهداف این شاخص یاری نماید، تصریح کرد: تحقق این مهم زمینه‌سازِ شرایط ارائه زود هنگام خدمات مبتنی بر تلفن ثابت و سرویس‌های وابسته به آن است.

حکمت اضافه کرد: تمام توان و تلاش همکاران مخابرات منطقه کردستان فراهم نمودن شرایط مطلوب در کوتاه ترین زمان ممکن برای ارائه خدمات مخابراتی با بالاترین کیفیت به مشتریان است.

انتهای پیام /2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت توسعه تلفن ثابت بهره گیری ازFTTH

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج

اقبال حمیدی اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج با رصد و شناسایی محل نگهداری کبک ها، با اخذ حکم قضایی و همکاری نیروی انتظامی و بازرسی از منزل یک شکارچی غیرمجاز، ۳۷ قطعه کبک که قصد قاچاق را کشف و ضبط کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان افزود: محیط بانان افزون بر این کبک ها؛ ۳۵ قفس چوبی و یک شبکه نگهداری پرندگان هم کشف کردند.

وی بیان کرد: واحد حقوقی نسبت به تشکیل پرونده در این رابطه و معرفی فرد خاطی به مراجع قضایی اقدام کرده است. 

حمیدی ادامه داد: پرندگان کشف شده به اداره حفاظت محیط زیست انتقال داده شده اند و پس از بررسی‌های جسمانی، تغذیه و مراقبت‌های لازم در زیستگاه‌های طبیعی این شهرستان رها سازی می‌شوند.

کبک‌ها که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کنند ارزش اکولوژیکی بالایی در چرخه حیات دارند.

 در فصل پاییز و زمستان که حشره سن به زیر بوته گیاهانی مانند گون و درمنه روی می‌آورند کبک‌ها از این حشره تغذیه کرده و با کنترل بیولوژیکی آن که آفت محصولات گندم و جو است کمک شایانی به حفظ کیفیت محصولات کشاورزی می‌کنند.

کردستان دارای پنج منطقه حفاظت شده شامل منطقه چلچمه و سارال با ۹۷ هزار هکتار، منطقه حفاظت شده بیجار با وسعت ۳۲ هزار هکتار، منطقه بدر و پریشان قروه با وسعت ۴۳ هزار هکتار، منطقه حفاظت شده شاهو و کوسالان با وسعت ۵۷ هزار هکتار و منطقه عبدالرزاق سقز با وسعت ۳۹ هزار هکتار است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • آب چه رودخانه‌هایی از کردستان به دریاچه ارومیه سرازیر می‌شود؟