Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران در بیانیه ای، ضمن ابرازهمدردی با هموطنان مصیبت دیده، به روند کند واکسیناسون واکنش نشان داد.

به گزارش برنا؛ دراین بیانیه آمده است: ما شادى را ثبت مى کنیم، غم را، آهى که از بنِ جانى خسته بیرون مى آید. ما رنج ها را ثبت مى کنیم. این ثبت ها چیزى از روزگارِ ما را به تاریخ مى برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سیاهی و تباهی تحمل ناپذیرطاقتمان را گرفته است.

ما مردمان ایران، روزها است که عزاداریم. سیاه پوش عزیزان ازدست رفته مان وهم وطنان بی پناه و دردمندی که جزساده ترین حق انسانی که همانا برخورداری ازاقدمات اولیه بهداشت و ایمنی درمقابل ویروس کرونا است، چیزی طلب نکردیم. ماه ها است با هر زبان و طریقی این خواست ابتدایی و ساده را فریاد می زنیم، اما هیچ مقام و مسئولی خواهان گوش سپردن به آن نیست. خطاب به کسانى که حیات و هستىِ این روزگارِ مردم ایران به دست آنهاست.

آنچه این روزها درعکس ها به ثبت مى رسد، گواه بى کفایتىِ بسیارى ازمسئولین امر است. عکس هاى ما انعکاسِ آن چیزى خواهد بود که شما مى کنید. درعکس هاى این روزها مردم صف بسته اند، بر گورها مویه مى کنند، برتخت هاى بیمارستان دراز افتاده اند. تصویرِ این روزها درعکس هاى ما مطلقا رنج و سرگردانیست. این عکس ها کارنامه ى شماست. آینه اى که براساس آن قضاوتِ تاریخىِ آیندگان برآنچه شما بودید و شما کردید، آسان خواهد بود. حال که شرایط روز به روز وخیم ترمی شود و دوستان و هم وطنان بیشتری را از دست می دهیم، این زخم عمیق تر و صبرمان لبریزشده است.

به عنوان یکی ازصنوف خانه سینما به سهم خودمان درخواست تهیه حداکثری واکسن و تزریق هر چه سریع تر آن به هموطنان مان و همکاران زحمتکش مان درسینما را داریم. همه آگاهیم که اگردر زمان مناسب این حق مسلم با پاسخی درخورمواجه می شد، شاهد این اندوه پایان ناپذیرنبودیم.

ای کاش حالا که در بحرانی ترین روزهای کشورمان ازحقمان سخن می گویم، گوش شنوایی برای شنیدنش پیدا شود. انجمن عکاسان سینماى ایران ضمن سوگوارى و همدردى با هموطنان مصیبت دیده ازمسئولین بهداشتى و تصمیم ساز مى خواهد که با تسریع روند واکسیناسیون، پرتره هاى خود را در چشم تاریخ با شرم و بى کفایتى به نمایش نگذارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویروس خانه سینما تلویزیون بیانیه سینما انجمن صنفی کرونا صنوف خانه سینما عکاسان سینمای ایران واکسیناسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار وحید مجید گفت: همزمان با آغاز سال نو و در جهت پاکسازی و ارتقاء امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا می‌باشد.

وی ادامه داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح نموده اند.

سردار مجید گفت: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش نمایند.

دیگر خبرها

  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید/ پرتره‌ای از استاد علی جهاندار 
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • برگزاری نمایش اقتدار در روز ملی خلیج‌ فارس در بوشهر
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • این روزها همه گریه می‌کنند، بخصوص گلرها!
  • گزارشی از سریال‌های در حال ساخت نمایش خانگی/ کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام