Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید زادی،رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان چرداول در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون در قالب برنامه احسان حسینی، تعداد ۳ هزار پرس غذای گرم و ۲۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

جمشیدزادی افزود : توزیع این اقلام خوراکی در راستای هم افزایی صورت گرفته با هیات‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی مساجد و موسسات خیریه صورت گرفته است و ارزش این اقلام بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال بوده که با رعایت پروتکل بهداشتی تهیه و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته این نوع خدمات به مددجویان تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

جمشید زادی با اعلام آمادگی امداد شهرستان چرداول برای توزیع اطعام و نذورات خیرین بین مددجویان و نیازمندان، به راه اندازی آشپزخانه احسان حسینی در چرداول اشاره و ابراز امیدواری نمودند با کمک خیرین عزیز شاهد تداوم خدمت رسانی به نیازمندان این شهرستان باشیم.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد توزیع غذای گرم مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت: از سال گذشته نهضت تامین و توزیع وسایل کمک توانبخشی اولویت دار شامل ویلچر، تشک مواج و سمعک به تعداد 4 هزار مورد بین معلولان دهک یک تا 7 که دارای معلولیت تایید شده در کمیسیون پزشکی تشخیص معلولیت بهزیستی بودند توزیع شد.

شیخانی با بیان اینکه این اقلام براساس نیاز سنجی صورت گرفته و با توجه به اینکه بیشترین نیاز معلولان اعلام شده بود در اولویت بوده، افزود: پارسال حدود 8 میلیارد تومان تامین اعتبار دراین خصوص انجام شده که امسال پیش بینی می شود این مبلغ حدود 8 تا 10 میلیارد تومان باشد.

وی گفت: افرادی که تاکنون  وسایل کمک توانبخشی را دریافت نکرده اند و  جامانده اند برای  دریافت این اقلام می توانند با مراجعه به ادارات شهرستانها درخواست خودشان را مطرح و در صورت تایید کمیسیون و یا کارشناس مربوطه این اقلام را دریافت کنند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت:  سال گذشته در مرحله اول برای این سه نوع اقلام توانبخشی  و امسال هم در صورت تامین اعتبار  برای تمام وسایل توانبخشی همچون وسایل کمک بینایی، کمک شنوایی، قطعات کاشت حلزون ، واکر ، کالسکه CP  برای معلولان برنامه ریزی شده است .

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • مصرف زیاد غذا‌های ناسالم باعث آسیب دائمی مغز می‌شود!
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز