Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:01:08 GMT

ماجرای خبرساز سجاد و اینستاگرام سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۶۰۸۲

ماجرای خبرساز سجاد و اینستاگرام سپاهان

از صبح امروز خبرهای مربوط به انتقال سجاد شهباززاده به پرسپولیس با توجه به صفحه اینستاگرام آقای گل فصل گذشته لیگ داغ تر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، این در شرایطی است که هنوز اتفاق ویژه‌‌ای در این زمینه رخ نداده و تنها  برخی افراد رسانه‌ای با بررسی صفحه اینستاگرام سجاد شهباززاده به گمانه‌زنی در مورد انتقال او به پرسپولیس پرداخته‎اند و حتی خبر از توافق دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینکه پیج رسمی باشگاه سپاهان سجاد شهباززاده را دنبال نمی‌کند، پاک کردن قلب‌های زرد در قسمت اطلاعات شخصی در اینستاگرامِ سجاد و در نهایت اینکه آقای گل فصل گذشته لیگ پیج رسمی باشگاه را در میان دنبال کننده‌های خود ندارد، به این گمانه‌زنی سرعت بخشید که شهباززاده قصد جدایی از سپاهان و پیوستن به پرسپولیس یا تیم دیگری را دارد.


با این حال واقعیت از این قرار است که باشگاه سپاهان تا این لحظه هنوز سجاد شهباززاده را از لیست دنبال کننده‌های خود حذف نکرده و در مورد پاک شدن قلب‌های زرد نیز این موضوع به یکسال پیش بازمی گردد و از آن زمان تاکنون هیچ تغییری در صفحه اینستاگرام شهباززاده ایجاد نشده است.  شهباززاده در لیگ نوزدهم پس از پایان قراردادش با سپاهان قلب زرد را از قسمت اطلاعات شخصی خود برداشت و پس از تمدید دوباره با سپاهان هیچ قلبی در این بخش قرار نداده که حالا پاک کردن آن دلیلی بر جدایی او باشد.


اما مهم‌ترین دلیلی که به آن طی ساعات اخیر برای نهایی شدن انتقال این بازیکن به پرسپولیس و جدایی‌اش از سپاهان استناد می‌شد، دنبال نکردن پیج رسمی سپاهان توسط سجاد شهباززاده بود که این اتفاق در دوران حضور این بازیکن اصلا رخ نداده است؛ اتفاقی که البته چندان مرسوم نیست.


شهباززاده که در لیگ بیستم با به ثمر رساندن 20 گل عنوان آقای گلی مسابقات را از آن خود کرد، پس از پایان این فصل سخت و فرسایشی به ترکیه رفته و در حال استراحت برای شروع فصل جدید مسابقات ایران است. بی شک تمدید قرارداد او با سپاهان یا انتخاب تیمی دیگر یکی از خبرهای داغ پنجره تابستانی لیگ بیست و یکم خواهد بود و باید دید این بازیکن که سومین سال حضور در سپاهان را تجربه کرد و قراردادش به انتها رسیده، چه تصمیمی برای فصل آینده خود خواهد گرفت.

سجاد شهباز‌زاده پرسپولیس تهران فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سجاد شهباز زاده پرسپولیس تهران فولادمبارکه سپاهان سجاد شهباززاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورایس با روحیه بالایی خود را آماده دیدار حساس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل پرسپولیس می‌کنند که تمرین روز گذشته این تیم نیز با برگزاری تولد برای میلاد زکی‌پور جو صمیمانه‌ای در اردوی سپاهان به وجود آورد.

بازیکنان سپاهان به مناسبت تولد میلاد زکی‌پور، برای ورود او به محل تمرین تونل زدند و او را با زد و خورد وارد زمین کردند که البته این بازیکن هم با سرعت بالای خود از بین هم‌تیمی‌هایش فرار کرد تا دچار مصدومیت نشود.

زکی‌پور که دو فصل درخشان را در سپاهان سپری کرده و جزو مهره‌های کلیدی این تیم در سمت چپ خط دفاعی به شمار می‌رود، تجربه تقابل‌های حساسی با این تیم و البته استقلال برابر پرسپولیس را داشته و امیدوار است دوباره در جدال با سرخ پوشان موفق کار کند.

مدافع چپ سپاهان که در تقابل‌های قبلی برابر پرسپولیس نمایش درخشانی داشت و جزو گزینه‌های انتقال به این تیم در تابستان گذشته بود، انگیزه زیادی دارد تا یک برد دیگر را همراه با تیمش در بازی روز چهارشنبه به دست بیاورد و برای پنج بازی باقی مانده روحیه بگیرند.

دیگر خبرها

  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس