Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع پیشنهادی دولت سیزدهم با حضور در فراکسیون دفاع مجلس شورای اسلامی به تشریح مهمترین اولویت ها و رویکردهای دفاعی خود در چهار سال آینده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پرداخت.

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ دکتر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع پیشنهادی دولت سیزدهم که برای حضور در فراکسیون دفاع مجلس شورای اسلامی صبح امروز وارد مجلس شورای اسلامی گردید در بدو ورود، با حضور در مزار شهدای گمنام ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل برای علو درجات شهدای گمنام مجلس شورای اسلامی قرائت فاتحه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در این جلسه با اشاره به تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و قانون تشکیل وزارت دفاع و سند چشم انداز بیست ساله کشور و به خصوص سند چشم انداز نیروهای مسلح تصریح کرد، پویایی، پیچیدگی و تلاطم در روند تغییر در معادلات نظم و امنیت منطقه‌ای و الگوی احتمالی بحران ها و منازعات و جنگ های آینده در ادامه پیچ تاریخی و از جمله افزایش فشارهای استکبار جهانی و اذناب منطقه‌ای آنان در ابعاد مختلف سیاسی، روانی، فرهنگی و اقتصادی ما را در ادامه مسیر ارتقاء قدرت بازدارندگی مصمم تر و قاطع تر می نماید.

 آشتیانی با تحلیل و تبیین محیط راهبردی جمهوری اسلامی ایران افزود: عمق راهبردی جمهوری اسلامی امروز نسبت به دو دهه گذشته تغییری شگرفی کرده و مسیر نوید بخشی را برای تولید و بازتولید قدرت برای ایفای نقش در منطقه و فرامنطقه پیش روی کشور قرار داده است.

وزیر دفاع پیشنهادی دولت سیزدهم خاطرنشان ساخت: حفظ و ارتقاء عوامل تولید فناورانه قدرت دفاعی برتر ساز با تاکید بر توان موشکی پدافند هوایی پهبادی سایبری و رزم نوین از اولویت‌های وزارت دفاع خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزیر پیشنهادی دفاع مجلس شورای اسلامی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در این دیدار با قدردانی از مواضع و دیدگاه‌های دولت چین در قبال تحولات منطقه به‌ویژه محکومیت حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی ثبات ساز آمریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری به چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری‌های دوطرف افزود: برای حل مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین‌المللی، همکاری و همگرایی بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه غرب آسیا، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و گفت: این عمل ناقض حقوق بین الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت می‌کنیم.

وزیر دفاع چین با دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس امنیتی پکن بر تداوم همکاری‌ها تاکید کرد.

وزیر دفاع چین در این دیدار خواستار آتش‌بس در نوار غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • اندیشکده شورای آتلانتیک: ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک : ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی