Web Analytics Made Easy - Statcounter

بال آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن درباره شایعه پیوستن ستاره پرتغالی یوونتوس به او در پارک دو پرنس ادعای جالبی را مطرح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آینده کریستیانو رونالدو و شایعه پیوستن او به لیونل مسی در پاری‌سن‌ژرمن طی روزهای اخیر سوژه‌ای داغ برای رسانه‌ها بوده که منجر به رؤیاپردازی فوتبالدوستان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین هم از قرار معلوم آنخل دی‌ماریا تحت تأثیر این شایعات قرار گرفته است تا جایی که فکر می‌‌کند هم‌تیمی سابقش در رئال مادرید، کریستیانو رونالدو لحظه‌شماری می‌کرد تا به جمع ستاره‌های پرشمار PSG بپیوندد.

دی‌ماریا در این مورد به شبکه TYC اسپورت گفت: کریستیانو رونالدو احتمالاً می‌مرد که اینجا باشد. کیفیت و کمیت بازیکنان PSG بی‌نظیر است. در رده باشگاهی خیلی کم پیش می‌‌‌آید که چنین اتفاقی رخ دهد و بازیکنان بزرگ هم همیشه می‌خواهند که در کنار بهترین‌ها بازی کنند. کریستیانو هم قطعاً دوست داشت اینجا باشد، اما خوشبختانه مسی به ما ملحق شد که به نظرم این اتفاق بهتری بود. مسی در یک سطح دیگر است. اگر سنگ هم به سمتش پرتاب کنید آن را کنترل می‌کند طوری که انگار هیچ چیزی نبوده است. او همیشه سریعتر از همه تصمیم می‌گیرد که با توپ چه کاری انجام دهد.

دی‌ماریا افزود: من هرگز چیزی شبیه کارهایی را که مسی انجام داده است، ندیده‌ام. من با کریستیانو، نیمار، کیلیان امباپه، وین رونی، رابین فن‌پرسی، زلاتان ابراهیموویچ، کریم بنزما و گرت بیل بازی کرده‌ام و راستش را بخواهید از هیچ کدام‌شان کارهایی شبیه به آنچه مسی انجام می‌دهد، ندیده‌ام. لئو یک چیز دیگر است. بازی در کنار او آسان است. فقط کافی است بدوید تا توپ را درست جلوی پای‌تان بیندازد. رابطه من با او خیلی خوب است حتی خارج از زمین بازی. به نظرم او اینجا حتی حال و هوایی بهتر از کاتالونیا خواهد داشت. با استقبالی که از مسی  در پاریس شد، او همین حالا متوجه شده که چقدر برای مردم این شهر محبوب است.

دی‌‌ماریا: آگوئرو به خاطر پیوستن مسی به PSG می‌خواهد خودش را بکشد!

 

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیونل مسی کریستیانو رونالدو لیونل مسی کریستیانو رونالدو دی ماریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد

لوئیز انریکه در اولین فصلش پاری سن ژرمن را به مقام قهرمانی لیگ فرانسه رساند. 

طرفداری | پاری سن ژرمن شب گذشته می‌توانست در خانه جشن قهرمانی را بر پا کند اما مقابل لوآور به تساوی 3-3 دست یافت.

با توجه به شکست 3-2 موناکو مقابل لیون که اولین شکست خارج از خانه این تیم در فصل جاری بود، پاری سن ژرمن به صورت رسمی به عنوان قهرمانی لیگ فرانسه دست یافت. این دوازدهمین عنوان قهرمانی پاریسی‌ها در تاریخ لیگ فرانسه به شمار می‌رود. ده قهرمانی آن‌ها در حد فاصل سال 2012 تا 2024 رقم خورده است. پاری سن ژرمن که هفته جاری در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف دورتموند خواهد رفت، طی فصل جاری در 31 بازی 70 امتیاز کسب کرده است. در فاصله سه بازی تا پایان رقابت‌ها، اختلاف این تیم با موناکو 12 امتیاز است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!