Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز نایب رئیس شورای شهر کرج بر لزوم بازگشایی مسیر بلوار حدادی به ۴۵ متری گلشهر تاکید کرد.

علیرضا رحیمی روز شنبه ۲۳ مرداد در بازدید از مسجد جامع ابوذر که با حضور سرپرست شهرداری کرج و رئیس کمیسیون عمران شورای شهر انجام شد، اظهار کرد: ساختمان فعلی مسجد ابوذر که در مسیر دسترسی بلوار حدادی به ۴۵ متری گلشهر قرار گرفته است، مورد بازدید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر سرعت بخشیدن به عملیات بازگشایی مسیر یاد شده، گفت: با توجه به اینکه بازگشایی این مسیر نقش مهمی در برطرف کردن معضلات ترافیکی دارد، شورا مساعدت لازم را در تحقق این مهم خواهد داشت.

نایب رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه مسجد جامع ابوذر در مسیر یاد شده قرار گرفته و باید جا به جا شود، گفت: زمینی در نزدیکی همان مسجد مورد تملک واقع شده و پس از آغاز عملیات ساخت مسجد جدید، عملیات تخریب مسجد قدیمی و بازگشایی مسیر مذکور انجام می شود.

رحیمی اضافه کرد: تحقق درخواست های مردمی و رضایت حداکثری شهروندان اولویت شورای ششم است که این امر نیازمند اعتماد شهروندان به مجموعه مدیریت شهری است. در واقع تعامل میان مسئولان و مردم می‌تواند پل‌های اعتماد و رضایت شهروند از شهر را بنا کند و امید است شاهد تحقق این مهم باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی علیرضا رحیمی شورای شهر کرج بازگشایی مسیر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضائیه، اظهار کرد: پیشاپیش شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گویم. همانطور که مستحضر هستید در زمان امام صادق (ع) فرصتی برای نشر، ترویج و گسترش معارف بلند اسلامی فراهم آمد و شاگردان مبرزی از متکب ایشان آموختند و به تبلیغ اسلام واقعی پرداختند. همچنین روز معلم و شهادت استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم؛ استاد مطهری از شاگردان مکتب امام صادق (ع) و متخلق به اخلاق اسلامی بودند.

دیگر خبرها

  • هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند
  • روستای فهرج یزد در مسیر جهانی شدن + فیلم بنای ناشناخته پیش از اسلام
  • فائضه غفار حدادی با سفرنامه حج به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری در قم
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی