Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ۲۰ هزار دُز واکسن کرونا از تهران بارگیری و در حال انتقال به قم است.

سیامک محبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، در جمع خبرنگاران عنوان کرد: ۱۵ هزار دُز واکسن از نوع واکسن ایرانی برکت و ۵ هزار دز نیز واکسن چینی سینوفارم در تهران بارگیری شده و تا ساعاتی دیگر به قم می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراحل واکسیناسیون در قم باقدرت در حال انجام است و جای نگرانی نیست و امیدواریم با همراهی گروه‌های سنی بتوانیم، درروند شتاب‌دهی به این امر بکوشیم.

محمد رضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، با اشاره به پذیرش ۱۸۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا گفت: ۱۴۳ نفر از این افراد در بخش درمانی بیمارستان‌های قم بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۸۲ نفر از کسانی که در روزهای گذشته بستری بودند مرخص شدند، افزود: در حال حاضر ۸۷۹ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های قم بستری هستند که حال ۲۰۰ نفر از آن‌ها وخیم است و متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار در اثر کرونا در قم فوت شدند.

قدیر تعداد تست‌های گرفته شده در ۲۴ ساعت گذشته را ۹۹۴ مورد عنوان کرد و گفت: نتیجه ۴۷۲ تست در استان مثبت بوده و ۲۶۹ هزار و ۹۰۳ دوز واکسن نیز به افراد تزریق شده است.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب ذخیره سرم و اکسیژن در استان بیان کرد: بیمارستان شهدا با ۳۰ تخت به‌عنوان ششمین بیمارستان کرونایی استان تجهیز شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واکسن کرونا موج پنجم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت رودخانه کردان پس از بارش های شب گذشته

دریافت 40 MB

تصویربردار: محمد فیروزگاه

کد خبر 6096286

دیگر خبرها

  • وضعیت رودخانه کردان پس از بارش های شب گذشته
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی