Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاغل گروه یک، فعالیت کلیه گروههای شغلی و اصناف ممنوع است/تردد بین استانی و ورود و خروج شهرهای قرمز ممنوع است/کلیه ادارات بغیر از دستگاههای خدمات رسان از ۲۵ لغایت ۳۰ مرداد تعطیل می باشند.

محمد نوذری استاندار ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با بیان اینکه ظرفیت بیمارستانها پر شده و شرایط خطرناکی پیش روی استان و کشور ترسیم شده است، گفت: میزان مبتلایان و فوتی‌ها در استان در حال افزایش است و این در حالیست که قدرت سرایت بیماری بیش از سایر پیک‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرایط حاد استان، عدم رعایت پروتکلها و ساده انگاری مردم باعث شده اوضاع کرونا در استان وخیم تر شود.

استاندار ایلام‌ادامه داد: به غیر از مشاغل گروه ۱ بقیه اصناف و گروههای شغلی از دوشنبه ۲۵ مرداد۱۴۰۰  تا پایان روز شنبه ۳۰ مرداد۱۴۰۰ تعطیل است.

وی بیان کرد: تردد بین استانی و ورود و خروج از یا به شهرهای قرمز از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد۱۴۰۰ تا صبح روز یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ممنوع است.

 نوذری بیان کرد: کلیه ادارات به غیر از دستگاه‌های خدمات رسان از روز دوشنبه ۲۵ مرداد لغایت پایان وقت اداری روز شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ تعطیل می‌شود.

وی ابراز داشت: تعطیلی ادارات به منزله تشدید محدودیتها و منع تردد در سطح شهرها  و دوری از تجمعات است، با کلیه کسانی که قرنطینه را نقض یا در اجرای محدودیتها اختلال ایجاد کنند، برخورد می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار ایلام استان ایلام ممنوعیت تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر

در ادامه نهضت خدمت رسانی به مردم گروه جهادی پزشکی منجی با حضور جمعی از پزشکان و متخصصین با مشارکت گردان شهید صابری در راستای مکتب حاج قاسم، شبکه بهداشت و درمان انار، مجتمع مس سرچشمه، بنیاد شهید، ائمه جمعه انار و امین شهر بخشداری انار و شورای اسلامی و شهرداری امین شهردر تخصص‌های:


داخلی غدد و گوارش، دندانپزشکی، زنان، اطفال، مغز و اعصاب، مشاوره پوست و مو، توانبخشی قلبی و ریوی، مشاوره روانشناسی، تداخلات دارویی، ارتوپدی، طب تراز و عمومی در تاریخ جمعه چهاردهم اردیبشهت ماه با حضور در مرکز جامع سلامت امام سجاد (ع) امین شهر به ارائه خدمت به شهروندان پرداخته و مراجعین با حضور در این جمع جهادی به صورت رایگان مورد معاینه قرار گرفتند.

  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار  گفت: گروه جهادی پزشکان ناجی پزشکانی هستند که ما از تاریخ۱۳ اردیبهشت تا ۱۵ اردیبهشت ماه در شهرستان انار میزبان هستیم.

 وی در ادامه گفت: چندماه پیش این گروه در لطف آباد انار خدمت رسانی کردند و این سری این گروه در روستای بیاض، امین شهر و گلشن به مردم ارائه خدمات بصورت رایگان میدهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • میدان را برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی باز می کنیم
  • تاثیر مهاجرت‌ اتباع خارجی غیرمجاز بر صنف‌های شغلی
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • ترکیه کلیه فعالیت‌های تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد