Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه طبق تصمیم ستاد ملی کرونا از ۲۵ تا ۳۰ مرداد تعطیلی رسمی اعلام شده از ممنوعیت ورود خودروها به مشهد برای مدت ۲ هفته( تا ۵ شهریور ماه) خبر داد.

فرماندار مشهد تصریح کرد: از شهروندان محترم استدعا می‌شود برای دریافت مجوز تردد به فرمانداری مراجعه نکنند چراکه هیچ مجوزی تحت هیچ شرایطی صادر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بر این اساس تمامی ادارات، نهادها و بانک‌ها(غیر از دستگاه‌های ضروری) از صبح دوشنبه ۲۵ تا پایان روز شنبه ۳۰ مردادماه تعطیل خواهد بود.

هاشمی با اشاره به اینکه از امروز نیز طرح ممنوعیت فعالیت صنوف گروه‌های ۲، ۳ و ۴ اجرا شده، گفت: فقط مشاغل گروه شغلی یک با حفظ پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

فرماندار مشهد که پس از پایان جلسه کمیته نظارتی بر اجرای پروتکل‌ها با خبرنگار فارس صحبت کرد، از همکاری خوب اصناف در تعطیلی واحد‌های صنفی تشکر کرد و از افزایش میزان رعایت پروتکل‌ها طی دو روز اخیر خبر داد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: سید محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد وضعیت قرمز مشهد مجوز تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد راه‌اندازی می‌شود

رضا نصیری فرماندار گناباد گفت: راه اندازی آموزش‌های هوانوردی و خلبانی و تاکسی هوایی (ایرتاکسی) اولویت فرودگاه منطقه‌ای این شهرستان در سال جاری است.

او افزود: با توجه به امکانات و زیرساخت‌های لازم این فرودگاه برگزاری دوره‌های آموزش هوانوردی و خلبانی از طریق مسوولان مربوطه در دست پیگیری است که با راه اندازی آنها تعداد پرواز‌ها و جایگاه فرودگاه گناباد افزایش می‌یابد.

فرماندار گناباد ادامه داد: به موازات برقراری دوره‌های آموزش هوانوردی، راه اندازی رشته‌های مرتبط در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد نیز از طریق مسوولان این دانشگاه در سطوح کشوری به عنوان یک اولویت مهم در حال پیگیری است.

نصیری با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری مذهبی و وجود تعدادی از بقاع متبرکه و مرقد برادران امام رضا (ع) در گناباد و از طرفی قابلیت‌ها و زیرساخت‌های گردشگری سلامت، بیان کرد: راه اندازی تاکسی هوایی در این مسیر موجب رونق بیشتر فرودگاه منطقه‌ای گناباد و منطقه خواهد شد.

او با اشاره به پتانسیل‌های اقتصادی و صنعتی و معدنی و کشاورزی گناباد تصریح کرد: می‌توان از فرصت راه اندازی فرودگاه این شهرستان برای تبدیل گناباد به عنوان بندرخشک و بارانداز کالای شرق کشور استفاده کرد که این مساله در رونق اقتصادی منطقه نقش مهمی دارد.

فرماندار گناباد تاکید کرد: افزایش تعداد پرواز‌های فرودگاه گناباد از یک روز به ۲ تا ۳ روز در هفته در دست بررسی است.

نصیری اظهار کرد: این مسائل در قالب یک طرح در دست تهیه و جهت بررسی بیشتر و اتخاذ راهکار‌های مقتضی به وزیر راه و شهرسازی و شرکت فرودگاه‌های کشور ارسال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد راه‌اندازی می‌شود
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند