Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش خبرنگار  ایرنا ، عباس حاجی زاده شنبه در جمع خبرنگاران که به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد، افزود: سجادی از جنس ورزش است و درد ورزش را می داند و در میدان های خارجی موفقیت های خوبی کسب کرده است از این رو بهترین گزینه است.

وی اضافه کرد: سجادی می‌تواند کمک به پیشرفت ورزشکاران و این مقوله مهم کند، ما هم از سجادی حمایت می کنیم زیرا برنامه  مدار است و پیگیری می کنیم تا نمایندگان مجلس به او رای اعتماد دهند امیدوارم این اتفاق بیفتد و در راس ورزش کشور یک فرد ورزشی تحصیلکرده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان فارس در ادامه سخنانش به اهمیت کار خبری اشاره کرد و گفت:خبرنگاران هستند که در زمینه آنچه بودیم و آنچه کرده ایم در حافظه تاریخ ثبت کردند.

وی ادامه داد: بی تردید  هنر و قلم خبرنگاران آگاه ایران و اصحاب رسانه به ویژه در حوزه ورزش در فارس سزاوار  شایسته ترین قدرشناسی و تکریم هاست زیرا دستاوردهای ورزش را بیان کردند و از سوی دیگر با  انتقادهای سازنده هدفی به جز گره گشایی از مشکلات مردم ندارند.

حاجی زاده بیان کرد:یاد  شهدای حوزه اطلاع رسانی به ویژه شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا را گرامی می داریم و روز خبرنگار را به همه خبرنگاران حوزه ورزش تبریک می گویم.

وی گفت: مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان فارس را در تیر ماه سال ۹۹ در حالی که وضعیت خوبی نداشت و دچار بحران بود و با یک معاون اداره می شد، برعهده گرفتم.حاجیزاده گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی در حوزه عمرانی و جاری و همچنین توقیف اموال هیات ها و  ۳۵۰ پروژه نیمه تمام که بالای ۷۰ درصد پیشرفت داشتند، از دیگر مشکلات بود.

مدیرکل ورزش :اصحاب رسانه در حوزه ورزش  شایسته بهترین تکریم ها هستند  

این مقام مسئول ادامه داد:  از سوی دیگر کرونا مزید بر علت شد تا کارها نتواند خوب پیش برود و با  دستگاه های نظارتی صحبت کردیم تا راهکا ی ترسیم کنیم و  ۱۰۰ میلیارد بدهی اداره  کل را پرداخت شود که اکثر پروژه های نیمه را افتتاح کردیم.

حاجی زاده ادامه داد: ۱۳ میلیارد تسهیلات کرونایی  به باشگاه ها پرداخت شد و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و خیرین ۳۰میلیارد  تومان و  با کمک استاندار و نمایندگان ۷۴ میلیارد تومان از اعتبارات نفت برای کمک به پروژه ها پرداخت شد و ۵۸ میلیارد  تومان از سازمان برنامه وبوجه به اعتبارات استانی افزوده شد و درنهایت  ۶۰ درصد افزایش بودجه نسبت به سال ۹۹  در اعتبار عمرانی و  ۲۴ در صد هم در جاری افزایش اعتبار داشتیم.

وی گفت: سه نفر از ورزشکاران فارس در المپیک شرکت داشتند و حاصل آن یک مدال طلا بود ضمن اینکه تیم فجر هم پس از هشت سال به لیگ برتر صعود کرد، تیم هندبال شهید شاملی کازرون پس از ۵۳ سال در لیگ برتر قهرمان شد و  تیم شهدای قشقایی هم نمایش خوبی در لیگ داشت و افتتاح سالن ۶ هزار نفره پس از۱۲ سال از دستاوردهای خوب ورزش فارس در سال ۱۴۰۰ بود.

حاجی زاده افزود: در حوزه جوانان نیز در بین مزدوجین ۲۰۰ جهیزیه  توزیع شد، مشاوره در ازدواج از اقدامات بود و با استقاده از ظرفیت ها به آزادی  ۳۲ نفر  از زندانیان  کمک کردیم.

تیم فوتبال قشقایی درشیراز ماند  

حاجی زاده در ادامه صحبت هایش به ماندن تیم فوتبال قشقایی در شیراز اشاره کرد و افزود: با مدیر عامل این باشگاه مذاکره کردیم زیرا دغدغه هزینه داشت و ما نیز وظیفه داشتیم تیم قشقایی را در فارس نگه داریم و در این راه نیز به تنهایی اداره کل نمی توانست موفق شود به جز اینکه مسئولان استان، نمایندگان نیز به کمک این باشگاه بیایند تا این تیم هم به مانند فجر به لیگ برتر صعود کند.

۲۵ میلیارد تومان باید برای ورزشگاه پارس و حافظیه هزینه کنیم     

وی با بیان اینکه باید ۲۵ میلیارد تومان برای بازی سازی چمن ورزشگاه پارس و حافظیه هزینه کنیم، افزود : ۱۱ مورد اشکال ورزشگاه پارس در تعهد شرکت توسعه وزارت ورزش است و با مدیرعامل آن صحبت کردیم با توجه به اینکه میزبان لیگ برتر و دسته یک هستیم باید مشکلات را حل کنند.

حاجی زاده بیان داشت: در بحث چمن چون  ورزشگاه پارس واگذار شده بود شرکت توسعه قبول نکرد و ما نیز  با یک پیمانکار متخصص قرارداد بستیم  که تا پایان آبان ماه تحویل می دهد و از آنجا که قرار است مهرماه لیگ برتر آغاز شود حدود چهار میلیارد تومان برای ورزشگاه حاففظیه هزینه کردیم تا سه هفته ابتدای لیگ برتر در این زمین مسابقات برگزار شود زیرا در شان این استان نبود که مسابقات لیگ برتر که به میزبانی  شیراز بود به استانی دیگر منتقل شود.    

معاون توسعه ورزش فارس :تخصص گرایی در حوزه ورزش اولویت دارد

معاون توسعه ورزش :تخصص گرایی در حوزه ورزش اولویت دارد

معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان فارس هم در این نشست گفت : باید قبول کنیم مدیریت در حوزه ورزش یک تخصص است و براساس برنامه  آمایش ۲۰ رشته  که می توانند در بازیهای آسیایی و المپیک مدال آور باشند را احصا کردیم و  ۸۰درصد  مدیران  هیات های ورزشی تخصص مربوط به آن رشته را دارند.

محسن سالاری ادامه داد:  برنامه مداری در راس ورزش فارس قرار دارد و در مجامع مختلف اهداف کلان را ترسیم کردیم و آن هم افزایش سهم ورزش استان درعزت و اقتدار ملی است و  به پیرو  این هدف به راهمان ادامه می دهیم.

وی گفت: بر اساس آمار در  المپیک توکیو از  ۶۶ ورزشکار ایران، سه سهمیه از فارس بودکه در کل ۳۱ استان چهارو نیم درصد  فارس سهم داشت که بالاتر از  میانگین بود.

سالاری بیان داشت: همچنین از هفت مدال کسب شده  توسط کاروان ایران در المپیک یک مدال طلا سهم فارس بود که این امر برابر با  ۱۴ در صد مشارکت ورزش فارس درعزت و اقتدار ملی و در نهایت این استان  ۳۳ درصد از سهم مدال های کسب شده  در المپیک را از آن خود کرد که آمارخوبی بسیار خوبی بود.

وی گفت : همچنین در مسابقات پارالمپیک از  ۶۲  سهمیه ایران پنج ورزشکاراز استان فارس است که  حدود ۸ در صد مشارکت ورزش این استان برای کسب عزت ملی سهم قابل ملاحظه ای است.

سالاری ادامه داد: درتوسعه عدالت محور در ورزش استان ورزش روستا و مناطق کم برخوردار هم مد نظر داشتیم و براین اساس ۵۰خانه روستایی نیز  تجهیزکردیم.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس در مورد ورزش بانوان هم گفت:  در سال ۹۹  ورزش بانوان فارس در کشور رتبه اول را کسب کرد و انصافا درافتخارات ورزش این استان بانوان سهمیه به سزایی داشتند و نقش خبرنگاران هم در ورزش فارس ستودنی بود و جای تشکر دارد.

برچسب‌ها حمید سجادی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمید سجادی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس حمید سجادی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس اداره کل ورزش و جوانان کل ورزش و جوانان فارس میلیارد تومان ورزشگاه پارس حوزه ورزش معاون توسعه ورزش فارس حاجی زاده لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست

به گزارش "ورزش سه"، استان فارس و فوتبال شیراز با حضور تیم فجر شهید سپاسی همیشه در تاریخ فوتبال کشورمان، یکی از استان‌های کلیدی به شمار می‌رود و در بحث استعدادیابی همواره بازیکنان شیرازی زیادی در لیگ برتر فوتبال ایران در قامت بازیکنان پرسپولیس و استقلال توپ زده‌اند. 

حتی در گزارشی که پیش‌تر در ورزش سه در رابطه با بحث اصالت بازیکنان لیگ برتری منتشر شده بود، استان فارس پس از چهار استان مازندران، خوزستان، تهران و گیلان، پنجمین استان در زمینه تعداد بازیکنان لیگ برتری محسوب می‌شد که نشان از فوتبالی بودن این استان است.  

اکنون در شرایطی که بحث استعدادیابی برای ساخت نسل جدید فوتبال ایران در اولویت قرار گرفته، حسین عبدی سرمربی تیم ملی جوانان که در مدت اخیر توانسته اتفاقات درخشان زیادی را برای نسل جدید رقم بزند درباره وضعیت کنونی فوتبال این استان گفت: شیراز همیشه معدن استعداد بوده و این موضوع در فوتبال بیش از پیش هم بوده. اگر به گذشته نگاه کنید، در گذشته که ما فوتبال بازی می‌کردیم و از همان شروع فوتبال در ایران، یکی از پایگاه‌های استعدادیابی فوتبال همین استان فارس و شیراز بوده. خیلی از استان‌ها تیم در لیگ نداشتند، اما شیراز پای ثابت لیگ برتر بود. به عقب باید برگشت و از گذشته درس بگیریم و ببینیم چگونه این اتفاقات می‌افتاد.

او ادامه داد: باید خودمان را آپدیت کنیم و تیم‌های بهتری داشته باشیم. من نصیحتم به مربیان این است که حتما نتیجه برنده شدن نیست، نتیجه یعنی آینده‌ای بهتر برای جوانان خودمان و جوانان شیراز!

عبدی در پایان تاکید داشت: ما یک ملت هستیم با فرهنگ‌های متفاوت و نتیجه‌ای که می‌خواهیم این است که توسعه فوتبال و بالندگی این ورزش را در همه جا ببینیم. یک بازخورد از عقب بگیریم و به گذشته برگردیم تا ببینیم این اتفاق به درستی افتاده یا نه. اگر این کیفیت و رابطه انسانی بین مربی، بازیکن و تیم‌ها فارغ از نتیجه و برد و باخت شکل نگرفته باشد یعنی اشتباه رفتیم. من دوست دارم وقتی بازی در رده‌های سنی تمام می‌شود همه آدم‌ها دست بزنند و خوشحال باشند. در نهایت آینده برای این بچه‌ها خواهد بود و باید تلاش کرد این بچه‌ها قوی باشند. باید ماحصل این لیگ‌ها این باشد که تیم ملی قوی و خوبی داشته باشیم که این یک استراتژی قوی در تمام دنیاست.

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال