Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ایثارو شهادت ایرنا ،‌ یعقوب سلیمانی روز شنبه در نشست شورای سیاست‌گذاری نخستین «جشنواره سراسری سرود و نماآهنگ ایثار» در معاونت فرهنگی بنیاد ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) افزود: ایثارگری و شهادت‌طلبی نقش بسزایی در حفظ اسلام و استقلال کشور داشته و دارد از همین‌رو دشمن همواره از تداوم و تحقق و ترویج روحیه ایثارگری و شهادت نگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جشنواره سراسری سرود و نماآهنگ ایثار» در سال جاری برگزار خواهد شد. 

 معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به روحیه ایثار و شهادت در حفظ کشور در جریان جنگ تحمیلی و پس از آن و تلاش دشمن برای مقابله با این عرصه، عنوان کرد: در شرایط کنونی که ماه‌ها و سال‌های آغازین بیانیه گام دوم انقلاب را پشت سر می‌گذاریم و باتوجه به تأکیدی که مقام معظم رهبری در موضوع توجه و نگاه عمیق به جوانان دارد، یکی از برنامه‌هایی که می‌تواند تاثیرگذار باشد، موضوع سرود و نماآهنگ است.

سلیمانی در ادامه ضمن اشاره به استفاده از نقطه نظرات کارشناسی در برگزاری این جشنواره گفت: امیدواریم با توجه به تجاربی که اعضای شورا در سازمان‌های مختلف دارند، شاهد تجلی این عرصه که عنایت و توجه خاصی به آن هست، باشیم.

 تأثیرگذاری عمل و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه در این قبیل جشنواره‌ها باید تلاش خود را بر همکاری و هم‌افزایی و دوری از موازی‌کاری معطوف کنیم، تصریح کرد: مهم تأثیرگذاری عمل و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. توجه امامین انقلاب و تأکید وصیت‌ شهدا هم بر همدلی و هماهنگی و اتحاد است؛ بنابراین اگر من‌ها تبدیل به ما شد دل‌ها به هم نزدیک شد و وحدت و تحکیمی که شهدا تاکید داشتند مورد توجه و عنایت باشد، قطعا خروجی خوبی خواهیم داشت.

سلیمانی هدف برگزاری این نشست را برای دریافت و بررسی نقطه نظرات اعضای شورا، جهت برنامه‌ریزی جامع برای جشنواره خواند و افزود: تا به امروز کار زیاد شده است، اما کاری که پشتوانه مردمی داشته باشد و هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف را به همراه داشته باشد، ماندگار و مستمر خواهد بود. امید است با هماهنگی و استفاده از تجارب دوستان و نگاه عمیق و هم‌افزایی که وجود دارد شاهد تعالی برنامه‌ها باشیم.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه باید توجه و نگاه ما به محتوا، اثرگذاری و خروجی کار باشد، اضافه کرد: ما در این جشنواره دنبال تبلیغات نیستیم بلکه محتوا و اثرگذاری کار معطوف توجه ما است؛ لذا باید تلاش کنیم یک کار پرمحتوا و اثرگذار همراه با نوآوری ارائه دهیم.

در این نشست مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش، مسئول آفرینش‌های هنری بسیج، معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد کشور و مدیران ادارات کل معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران هم به‌عنوان اعضای شورا حضور داشتند و نظرات خود را پیرامون جشنواره بیان کردند.

برچسب‌ها معاون فرهنگی بنیاد شهید شعر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاون فرهنگی بنیاد شهید شعر معاون فرهنگی بنیاد شهید شعر بنیاد شهید و امور ایثارگران فرهنگی و آموزشی معاون فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور قاضی زاده هاشمی مدیرکل بنیاد شهید کشور برگزار شد . به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078869 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • راه یافتن گروه سرود چهارمحال و بختیار به جشنواره «نغمه‌های روشن فردا»
  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • تعزیرات همدان میزبان پیکر مطهر شهید رنجنوش شد+تصویر
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران